بین مطالب وب سایت جستجو کنید

وبلاگی برای علاقه مندان دنیای کامیک بوک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mehdi
21:40
یک شنبه 24 دی 1396

به احتمال زیاد هیوجکمن به نقش لوگان بر می گردد


اگرچه هیو جکمن پیش از ایفای نقش ولورین در فیلم Logan (لوگان) اعلام کرده بود که این اثر، آخرین کاری است او که در قالب نقش این شخصیت به روی پرده سینماها می‌آید، اما بر اساس گزارش‌ها و صحبت‌های جدید مطرح‌شده به نظر می‌رسد که او چند وقتی است درباره بازگشت دوباره به این نقش فکر می‌کند؛ مخصوصا از زمانی که قراردادهایی بین کمپانی دیزنی و کمپانی فاکس قرن بیست و یکم رد و بدل شده و دیزنی قسمتی از دارایی‌های خوب فاکس را خریده، احتمال بازگشت او هم بیشتر شده است.



زمانی که فیلم لوگان به روی پرده سینماها رفت و توانست موفقیت‌های بسیار زیادی چه از لحاظ فروش بلیط‌ها و چه از لحاظ نظر منتقدان (که مورد تحسین بسیار زیاد آنها واقع شده بود) به دست آورد، خیلی از طرفداران و بینندگان معتقد بودند که هیو جکمن به طرز خیلی خوبی توانسته شخصیت افسانه‌ای ولورین را به پایان برساند و این اثر مستقل تا سال‌های بعد هم در ذهن همه باقی خواهند ماند. اما حالا که کمپانی والت دیزنی به واسطه قراردادهایی که با کمپانی فاکس امضا کرده، خیلی از دارایی‌های آن مانند حق ساخت برخی فیلم و سریال‌ها را به طور رسمی به دست آورده است، خیلی از طرفداران کنجکاوند و دوست دارند شاهد بازگشت ولورین به روی پرده سینماها باشند. آنها دوست دارند محبوب‌ترین شخصیت دنیای X-Men (مردان ایکس) دوباره پنجه‌های خود را به کار بیندازد و در قالب یکی از شخصیت‌های واقعی دنیای سینمایی مارول به روی پرده سینماها بیاید.

اگرچه احتمال بازگشت هیو جکمن به نقش لوگان خیلی ضعیف شده، مخصوصا با توجه به اثر نمایشی و جدیدی که اخیرا روی پرده سینماها با نام The Greatest Showman (بزرگترین شومن) اکران شد، اما این قضیه دلیل بر این نمی‌شود که بازیگرانی که اکنون در دنیای سینمایی مارول فعالیت می‌کنند (و همچنین افرادی که در آینده با او هم‌بازی می‌شوند) دست از سعی و تلاش بردارند. اینطور که از ظواهر امر پیدا است، بازیگران مختلف این دنیای سینمایی دوست دارند و تلاش خود را می‌کنند تا بتوانند این بازیگر افسانه‌ای را به نقش بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین ابرقهرمان این دنیای سینمایی که در طی سال‌های زیاد همیشه در صدر بود، برگردانند. اوایل هفته جاری، بازیگر شخصیت اصلی فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) یعنی کریس همسورث، نظرات خود را درباره هیو جکمن و نحوه بازی او در قالب نقش شخصیت ولورین بیان کرده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نوبت به سباستین استن، بازیگر نقش باکی بارنز ملقب به سرباز زمستان رسیده است. او در جدیدترین گفتگوی کوتاه خود درباره مکالمه‌ای که با هیو جکمن در مراسم گلدن گلوب داشت و حرف‌هایی که بین آنها رد و بدل شد صحبت کرد.

در طی مراسم ایس کامیک کان (Ace Comic-Con)، سباستین استن به همراه بازیگر شخصیت کاپیتان آمریکا یعنی کریس ایوانز و بازیگر شخصیت انت-من یعنی آنتونی مکی حضور به عمل رساند. در این مراسم از استن درباره ادغام دو کمپانی فاکس و دیزنی سوال شد. استن علاوه بر اینکه نظر خود را درباره این ادغام بیان کرد، درباره صحبت‌هایی که بین او و جکمن رد و بدل شده بود حرف زد:

اخیرا فرصت خیلی خوبی پیش آمد و من توانستم زمان کوتاهی را در کنار هیو جکمن بنشینم. نمی‌دانم که اگر این شرایط دوباره پیش می‌آمد، قابلیت این را داشتم که درباره چیز مسخره‌تری با او صحبت کنم یا نه، اما در پایان گفتگویمان من از او پرسیدم که «آیا در آینده‌ای نزدیک قرار است شما را ببینم؟». نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد، اما او یک سری چیزهایی به من گفت که باعث شد چنین فکری به ذهنم خطور کند. اگر این اتفاق نیفتد، احتمالا من با زدن این حرف‌ها در دردسر بزرگی خواهم افتاد. من این سوال را از او پرسیدم، زیرا تا مدت‌ها تصور می‌کردم که او اعلام کرده بود که فیلم لوگان قرار است آخرین اثری باشد که ولورین در آن حضور خواهد داشت. او به من گفت که این چیزی بوده که در برابر مطبوعات و مخاطبان خود اعلام کرده و اخیرا شرایطی پیش آمده که او به بازگشت به این نقش فکر می‌کند. پس، من نمی‌دانم چه اتفاقی قرار است رخ دهد، اما اینگونه که خودش اعلام کرد، مدتی است که به این موضوع فکر می‌کند.


 

   کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 305
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 305
mehdi
17:7
یک شنبه 26 آذر 1396

احتمال حضور باریگر دیگری در فیلم The Batman


بر اساس گزارش‌های اخیری که حول محور فیلم اختصاصی بتمن یعنی The Batman منتشر شده است، به نظر می‌رسد که مت ریوز قصد دارد برای شخصیت اصلی جدیدترین اثر ابرقهرمانی و اقتباسی بر اساس کتاب‌های کمیک، بازیگر دیگری را جایگزین بن افلک، جدیدترین بازیگر شخصیت بتمن، کند. بن افلک اولین بار در سال ۲۰۱۳ بود که برای فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) به کارگردانی زک اسنایدر، قراردادی را مبنی بر ایفای نقش شخصیت مبارز شنل‌پوش امضا کرد. همان زمان هم که این خبر منتشر شد، با انتقادات و سخنان تند طرفداران روبه‌رو شد و این نظرات منفی تا زمان اکران فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت هم ادامه داشت و گریبان این اثر را هم به طرز بدی گرفت. اما با این حال، این بازیگر برنده جایزه اسکار در نهایت به همه نشان داد که چه گزینه خوب و کاملا مناسبی برای این نقش است و با ایفای نقش در دو اثر بلند خود یعنی همان فیلم بتمن علیه سوپرمن و فیلم Justice League (لیگ عدالت) که نوامبر سال جاری اکران شد، این موضوع را بیش از پیش به همگان ثابت کرد که تعریف و تحسین جمع زیادی از سوی طرفداران را هم به دنبال داشت.

حال علی رغم تمامی موفقیت‌ها و تحسین‌هایی که بن افلک برای هنرنمایی جدیدش در فیلم لیگ عدالت به دست آورده، اخیرا صحبت‌های خیلی زیادی حول محور او می‌چرخد که حتی خود افلک در مصاحبه جدیدش عنوان کرده بود که درباره حضورش در چند سال آتی در دنیای سینمایی دی سی و همچنین ایفای نقش بتمن خیلی مطمئن نیست. از طرف دیگر اگرچه تهیه‌کننده فیلم اختصاصی بتمن اعلام کرده که بن افلک در حال تنظیم برنامه‌هایی است تا بتواند در ماجراجویی خطرناک مت ریوز شرکت کند، اما در عین حال مدارک زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد موضوع چیز دیگری بوده و به احتمال زیاد قرار است اتفاقات متفاوتی رخ دهد. درست همین ماه گذشته بود که گزارش جدیدی منتشر شد که مشخص می‌کرد در صورتی که بن افلک قصد ترک این پروژه را داشته باشد، به احتمال خیلی زیاد قرار است گزینه بعدی‌ای که برای ایفای نقش شخصیت بتمن روی میز قرار می‌گیرد، جیک جیلنهال باشد. علاوه بر این گزارش، گزارش دیگری هم منتشر شد که بر اساس آن مشخص شده که کمپانی برادران وارنر قصد دارد پیش از آنکه مت ریوز چرخ دوربین‌ها را کوک کرده و بخواهد مرحله فیلمبرداری را آغاز کند، به دنبال گزینه مناسب و جدیدی برای ایفای نقش شوالیه تاریکی بگردد و او را جایگزین بن افلک کند.

بر اساس گزارش جدید سایت خبری ورایتی، کمپانی برادران وارنر بعد از مواجه شدن با شکست نسبی فیلم لیگ عدالت و عملکرد پایین‌تر از حد انتظار آن در باکس آفیس و فروش بلیط‌ها، قصد ایجاد یک دگرگونی و تغییر اساسی در خود را دارد. در این گزارش پاراگرافی وجود دارد که در آن درباره آینده شخصیت بتمن و حضور بن افلک در این نقش و دنیای سینمایی دی‌سی صحبت شده است:

اگرچه انتظار می‌رود که بن افلک بتواند به‌عنوان شخصیت مبارز شنل‌پوش در اثر اختصاصی شخصیت فلش یعنی فیلم Flashpoint (فلش پوینت) حضور داشته باشد، اما درباره فیلم اختصاصی و مستقل مت ریوز اینگونه نیست و به احتمال خیلی زیاد او در این اثر نمی‌تواند به‌عنوان شخصیت بتمن ایفای نقش کند و شنل را به تن کرده و ماسک خود را به صورت بزند. به گفته منابع موثق، این کارگردان قصد دارد بازیگر دیگری را جایگزین افلک کند و فرد بااستعداد جدید و تازه‌نفسی را به پروژه بیاورد.

Matt Reeves - Batman

اگرچه شاید این خبر برای خیلی از طرفداران و دوست‌داران بن افلک در قالب بتمن/بروس وین، خبر ناراحت‌کننده و ناامید کننده‌ای باشد اما اصلا خبر تعجب‌آوری نیست و تا حدودی می‌شد رخ دادن این اتفاق را از چندی پیش حدس زد. شاید متوجه این تغییر شده باشید، اما لازم به ذکر است از زمانی که اوایل سال جاری افلک از سمت کارگردانی و نویسندگی این پروژه دست کشید و کنار رفت (برخی اعتقاد دارند که کنار گذاشته شده است)، به وضوح مشخص است که دیگر نسبت به قبل، نسبت به شخصیت بتمن تعهد آنچنانی ندارد.

با اینکه او در تابستان سال جاری و در مراسم کامیک کان سن دیگو مت ریوز را به‌عنوان یک کارگردان و سکان‌دار فوق‌العاده خوب برای این پروژه تحسین کرد و نشان داد که چقدر برای بازی در این نقش شور و شوق دارد و امیدوار است که تا زمان زیادی بتواند نقش این شخصیت را ایفا کند، اما در اواسط ماه نوامبر بود که در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که آینده خود در قالب این نقش را تضمین نمی‌کند و فقط تا زمان مشخصی می‌تواند خود را در قالب این شخصیت تصور کند. در این مصاحبه بن افلک اعلام کرده بود که به دنبال یک راه و روش خوب است تا بتواند در جایگاه و موقعیت خوبی این نقش و دنیای سینمایی دی‌سی را کنار بگذارد و با این حرف خود نشان داد که این زمان مشخصی که به آن اشاره کرد خیلی کوتاه است و متاسفانه احتمالا در آینده‌ای نزدیک ما شاهد از دست دادن بن افلک در این دنیای سینمایی خواهیم بود. از طرف دیگر لازم به ذکر است که مت ریوز قصد دارد یک مجموعه سه قسمتی اختصاصی درباره این شخصیت بسازد؛ پس کاملا طبیعی و منطقی است اگر قصد داشته باشد برای این نقش به دنبال بازیگری جوان‌تر از بن افلک ۴۵ ساله باشد.

خیلی جالب می‌شود که ببینیم این اتفاق و عوض شدن بازیگر چنین شخصیت محبوبی چه تاثیری روی دنیای سینمایی دی‌سی و ساختار آن خواهد داشت. از طرفی این احتمال وجود دارد که بازیگر جدید همان روشی را برای ایفای نقش بتمن در پیش بگیرد که بن افلک استارتش را سال گذشته با فیلم Batman V Superman زد و تا فیلگ لیگ عدالت هم آن را ادامه داده است، اما از طرف دیگر هم احتمالش زیاد است که این کارگردان تصمیم داشته باشد که روش قبلی را کنار بگذارد و مسیر و متد جدیدی را روی این بازیگر و البته این شخصیت پیاده کند. این موضوع کاملا واضح است که فیلم‌های کنونی کمپانی دی‌سی نتوانسته با بینندگان معمولی و حتی طرفداران پر و پا قرص ارتباطی برقرار کند؛ پس می‌توان گفت که هر کسی که در حال حاضر در این دنیای سینمایی وجود دارد، می‌تواند تغییر کند و گزینه بهتری جایگزین آن شود و اگر فیلم‌های قبلی به طرز خیلی خوبی ریبوت شوند، می‌تواند خاطرات بد آن آثار را از بین ببرد.


 

  کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

 

تعداد بازدید از این مطلب: 173
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 173
mehdi
20:28
شنبه 25 آذر 1396

درجه سنی بزرگسال فیلم Deadpool حفظ خواهد شد


سرانجام روز گذشته، کمپانی والت دیزنی رسما بخش فیلمسازی و تلویزیونی کمپانی فاکس قرن بیستم را از کمپانی فاکس قرن 21 خریداری کرد. ارزش این قرارداد ۵۲ میلیارد دلار اعلام شده و باب ایگر، رئیس و مدیر عامل کمپانی والت دیزنی که قرار بود در سال ۲۰۱۹ از این سمت کناره‌گیری کند،  تا سال ۲۰۲۱ مدیرعامل دیزنی باقی خواهد ماند. با وجود اینکه بسیاری از طرفداران دنیای مارول از این خبر خوشحال شدند، اما بسیاری نیز نگران آینده فیلم‌هایی مانند فیلم Deadpool (ددپول) هستند که با درجه سنی بزرگسال تولید و منتشر می‌شوند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، والت دیزنی از برنامه خود برای ساخت فیلم‌های ابرقهرمانی با درجه سنی بزرگسال خبر داده است. به نقل از وب‌سایت هالیوود ریپورتر، باب ایگر در یک مصاحبه تلفنی گفت:

مشخص است که ددپول بخشی از برند مارول و ما خواهد بود، اما ما فکر می‌کنیم که ممکن است یک فرصتی برای فیلم‌های مارول با درجه سنی بزرگسال مانند فیلم Deadpool وجود داشته باشد. ما فکر می‌کنیم که تا زمانی که مخاطبان بدانند که چیزی در برنامه خود داریم، می‌توانیم این قضیه را مدیریت کنیم.

Deadpool

اولین فیلم Deadpool یک موفقیت بسیار بزرگ برای کمپانی فاکس قرن بیستم بود. این فیلم در سال ۲۰۱۶ اکران و موفق شد بیش از ۷۸۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و به پرفروش‌ترین فیلم با درجه سنی بزرگسال در تاریخ سینما تبدیل شود. فیلم Logan (لوگان) نیز سال جاری میلادی به روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۶۱۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. در حال حاضر فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) قرار است در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۱ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود. علاوه بر این، گفته می‌شود که فیلم Gambit (گمبیت) قرار است با درجه سنی بزرگسال تولید و در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ (۲۵ بهمن ۱۳۹۷) به‌روی پرده‌های سینما برود.

با این حال، با توجه به خرید کمپانی فاکس قرن بیستم توسط والت دیزنی، سرنوشت فیلم Gambit چندان روشن و شفاف نیست. همچنین فیلم The New Mutants (میوتنت‌های جدید) قرار است در تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۱۸ (۲۴ فروردین ۱۳۹۷) اکران شود و پس از آن، فیلم X-Men: Dark Phoenix (افراد ایکس: دارک فینیکس) در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷) اکران خواهد شد. با این حال، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو نیز پیش از این از علاقه خود به ساخت فیلم‌های ابرقهرمانی با درجه سنی بزرگسال خبر داده بود و فاز چهارم دنیای سینمایی مارول را بسیار متفاوت‌تر از سه فاز گذشته این دنیای سینمایی می‌داند.


  کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

 

تعداد بازدید از این مطلب: 151
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 151
mehdi
17:43
شنبه 4 آذر 1396

مارول در سال ۲۰۱۸ هفت فیلم را روی پرده سینما خواهد برد


شاید اگر فیلم Justice League (لیگ عدالت) در گیشه موفق‌تر عمل می‌کرد یا حداقل می‌توانست نظر مثبت منتقدان را به همراه داشته باشد، حال تا این اندازه مشکلات و بی‌برنامگی‌های کمپانی DC به چشم نمی‌آمد. فیلم Justice League قرار بود خاطرات بد طرفداران از فیلم Batman vs Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) را از یادها پاک کند و کمپانی دی‌سی را به روزهای اوجش بازگرداند، ولی خب کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) و دی‌سی اینترتینمنت (DC Entertainment) با سپردن کارگردانی این فیلم ابرقهرمانی به زک اسنایدر که چندان کارهایش مورد استقبال طرفداران نبوده و منتقدان نیز معمولاً نقدهای متوسطی را بر آثارش داشته‌اند، به نوعی خودزنی کرد و جلوی روند موفقیت فیلم‌های دی‌سی باز هم گرفته شد. البته فیلم Justice League را نمی‌توان تنها متعلق به زک اسنایدر دانست و جاس ویدون نیز سهمی انکارناشدنی در فیلم جدید داشته است. تصمیمات نادرست کمپانی برادران وارنر در حذف بسیاری از صحنه‌های فیلم و کوتاه کردن نسخه نهایی، عجله در اکران، تغییر کارگردان که البته در این مورد انتخاب دیگری نداشتند و شرایط زک اسنایدر آن‌ها را مجبور به این عمل کرد، همه و همه دست به دست هم دادند تا باز هم طرفداران نتوانند شاهد فیلمی نه بی‌نقص، که حداقل باکیفیت و خوب باشند.  

بدون توجه به جنگ‌های معمول طرفداران مارول (Marvel) و دی‌سی، بهتر است به‌شکلی منطقی و از نگاه تجاری فعالیت‌های اخیر دو کمپانی را مرور کنیم. فیلم Wonder Woman (واندر وومن) یکی از بهترین ساخته‌های چند سال اخیر کمپانی دی‌سی بود که در گیشه نیز بسیار موفق عمل کرد. این فیلم فروشی ۸۲۲ میلیون دلاری در گیشه داشت و منتقدین نیز استقبال خوبی از فیلم پتی جنکینز داشتند. طرفداران پس از فیلم Wonder Woman بسیار به دی‌سی امیدوار شده‌ بودند و انتظار داشتند فیلم Justice League که کم شخصیت ابرقهرمان نداشت و بازیگران معروفی نیز در آن حضور داشتند، به خوبی فیلم Wonder Woman باشد یا حداقل بسیار بهتر از Batman vs Superman: Dawn of Justice ظاهر شود؛ اتفاقی که نیفتاد و نه همه، اما بسیاری از طرفداران دی‌سی رضایت چندانی از فیلم جدید تا بدین لحظه نداشته‌اند. آن چیزی که کمپانی دی‌سی بدان نیاز داشت، گام برداشتن در مسیری بود که فیلم Wonder Woman طی کرده بود. کافی است فیلم Justice League را با فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) کمپانی مارول مقایسه کنیم؛ محصول برادران وارنر و دی‌سی نصف مقبولیت آخرین فیلم اکران‌شده کمپانی مارول را نیز ندارد. فیلم Thor: Ragnarok تا این لحظه در گیشه نیز عملکرد بسیار خوبی داشته است و با بودجه ۱۸۰ میلیون دلاری خود، رقمی معادل ۷۴۰ میلیون دلار فروش کرده است.

Marvel

دیگر ایرادی که بر دی‌سی وارد است، نداشتن برنامه بلند مدت و دقیق است و همه‌چیز در دقیقه نود مشخص می‌شود. در اکتبر سال ۲۰۱۴ و در زمان گردهمایی سهامداران کمپانی دی‌سی و برادران وارنر، کوین سوجیهارا، رئیس کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که این کمپانی تصمیم به اکران ۱۰ فیلم دارد. مشخص نیست دقیقاً منظور کوین سوجیهارا از ۱۰ فیلم چه بوده است. تا جایی که ما می‌دانیم از سال ۲۰۱۴ تاکنون، چهار فیلم Batman vs Superman: Dawn of Justice ،Suicide Squad (جوخه انتحار)، Wonder Woman و فیلم تازه اکران‌شده Justice League اکران شده‌اند. این موضوع نشان‌دهنده بی‌برنامگی کمپانی برادران وارنر و دی‌سی است و ناتوانی آن‌ها در اتخاذ تصمیمات حیاتی با توجه به زمان و علایق طرفداران را نشان می‌دهد. به‌عنوان مثال همین فیلم Justice League که یکی از پروژه‌های بسیار مهم و دهان پرکن چند سال اخیر دی‌سی بوده است، در ابتدا اعلام شد که دو فیلم از این مجموعه در راه است. آیا تا این لحظه خبری از شروع مراحل ساخت قسمت دوم اعلام شده است؟ آیا فیلمنامه این فیلم نوشته شده است؟ تاریخ شروع فیلمبرداری یا کارگردان آن مشخص است؟ هنوز حتی مشخص نیست که بازیگر شخصیت بتمن در قسمت بعدی Justice League چه کسی است!

طرفداران پس از فیلم Wonder Woman بسیار به دی‌سی امیدوار شده‌ بودند و انتظار داشتند فیلم Justice League که کم شخصیت ابرقهرمان نداشت و بازیگران معروفی نیز در آن حضور داشتند، به خوبی فیلم Wonder Woman باشد یا حداقل بسیار بهتر از Batman vs Superman: Dawn of Justice ظاهر شود؛ اتفاقی که نیفتاد و نه همه، اما بسیاری از طرفداران دی‌سی رضایت چندانی از فیلم جدید تا بدین لحظه نداشته‌اند.

تصمیمات ابتدایی اینگونه بود که حداقل سالی یک فیلم جداگانه از شخصیت‌های بتمن و سوپرمن به روی پرده سینما برود، ولی خب همچون بسیاری از تصمیمات دی‌سی تنها در حد تصمیم ماند و آخرین فیلم جداگانه سوپرمن، فیلم Man of Steel (مرد پولادین) بود که در سال ۲۰۱۳ اکران شد و فیلم بعدی شخصیت بتمن هم شاید در سال ۲۰۱۹ اکران شود؛ فیلمی که هنوز مشخص نیست بن افلک در آن حضور خواهد داشت یا باید شاهد بازیگری جدید در نقش این ابرقهرمان باشیم. در این مدت کمپانی دی‌سی تا آنجا که توانسته فیلم جدید معرفی کرده است؛ پروژه‌هایی همچون Nightwing (نایت‌وینگ)، Batgirl (بت‌گرل)، Black Adam (بلک آدام)، فیلمی جدید و جداگانه از شخصیت جوکر، Gotham City Sirens (افسونگران شهر گاتهام)، Justice League Dark (لیگ عدالت تاریک)، Deathstroke (دث‌استروک)، قسمت دوم Wonder Woman و دنباله فیلم Suicide Squad؛ پروژه‌های فراوانی که نظم و ترتیب خاصی در روند ساخت و اکران آن‌ها به چشم نمی‌خورد و دنیای سینمایی دی‌سی پیوستگی مشخصی ندارد؛ درست بر خلاف مارول که از حالا مدیران این کمپانی در حال برنامه‌ریزی برای خلق فاز چهارم دنیای سینمای مارول هستند.

JL

به بحث اصلی بازگردیم که همان تعداد فیلم‌هایی است که قرار است این دو کمپانی در سال ۲۰۱۸ اکران کنند. کمپانی دی‌سی قرار بود دنیایی را در فیلم Justice League خلق کند که بعداً بتواند از هر کدام از شخصیت‌ها فیلمی جداگانه بسازد؛ تصمیمی که منطقی به نظر می‌رسید، اما عدم موفقیت فیلم Justice League آینده فیلم‌های آتی را نیز زیر سؤال برده است و حداقل در سال ۲۰۱۸ دی‌سی در مقایسه با مارول، سورپرایزهای زیادی را در آستین ندارد. در سال ۲۰۱۸ احتمالاً تنها شاهد اکران فیلم Aquaman (آکوامن) خواهیم بود که این فیلم هم در اواخر سال و در ماه دسامبر اکران خواهد شد. از آن طرف استودیوهای مختلفی که با کمپانی مارول همکاری دارند، هفت فیلم را در سال ۲۰۱۸ اکران خواهند کرد و طرفداران مارول در سال آینده سیراب خواهند شد. کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) نیز در سال ۲۰۱۸ فیلم Venom (ونوم) را اکران خواهد کرد و شاید شاهد مرتبط شدن این فیلم با سه‌گانه احتمالی اسپایدرمن باشیم.

شاید هم لازم است دوران پسا-زک اسنایدری کمپانی دی‌سی طی شود و این کمپانی تصمیمات متفاوت، جاه‌طلبانه‌تر و صد البته با‌برنامه‌تری بگیرد و طرفداران خود را بیش از این سرخورده نکند. یک یا شاید دو فیلم خوب و باکیفیت می‌تواند دی‌سی را دوباره به روزهای خوبش بازگرداند. مثال موفق در این زمینه دو فیلم Deadpool و Logan (لوگان) هستند که به‌خوبی توانستند شکست مجموعه مردان ایکس را با اکران فیلم X-Men: Apocalypse (مردان ایکس: آپوکالیپس) جبران کنند و خون تازه‌ای را به رگ‌های این مجموعه قدیمی وارد سازند. شاید دو فیلم Shazam (شَزَم) و قسمت دوم Wonder Woman که فیلمبرداری آن‌ها از سال آینده آغاز خواهد شد و قرار است در سال ۲۰۱۹ اکران شوند، بتوانند ناجی دی‌سی شوند. باید منتظر تصمیمات درست برادران وارنر و دی‌سی ماند. این دو کمپانی کار را برای خود بسیار سخت کرده‌‌اند و دیگر طرفداران اشتباهات آن‌ها را به‌سادگی فراموش نخواهند کرد.

شش شخصیت معروف دنیای سینمایی دی‌سی در فیلم Justice League حضور دارند و بازیگران معروفی نیز ایفاگر نقش این شش ابرقهرمان هستند. در فیلم Justice League هنری کویل در نقش سوپرمن، بن افلک در نقش بتمن، گل گدوت در نقش واندر وومن، جیسون موموآ در نقش آکوامن، ازرا میلر در نقش فلش و ری فیشر در نقش سایبرگ حضور دارند. از دیگر بازیگران فیلم هم می‌توان امبر هرد (میرا)، جاناتان کیمبل سیمونز (کمیسر گوردون) و کیران هایندز (استپن‌ولف) را نام برد. فروش کلی این فیلم تا امروز در حدود ۲۸۱ میلیون دلار بوده است.

 

 

 


 

 

 

   کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 215
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 215
mehdi
12:31
جمعه 3 آذر 1396

فیلم Justice League رکورد ضعیف ترین فیلم دنیای Dc را شکست


از روز جمعه هفته گذشته، اکران فیلم لیگ عدالت (Justice League) در گیشه‌های آمریکای شمالی آغاز شد و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آمار فروش این فیلم در سه روز نخست اکران‌ آن اعلام و منتشر شده است. فیلم Justice League که در ۴ هزار و ۵۱ سینما اکران شده، در سه روز نخست اکران خود توانسته حدود ۹۶ میلیون دلار فروش کند. بدین ترتیب در مقایسه با دیگر فیلم‌های دنیای سینمایی دی‌سی (DC)، این فیلم ضعیف‌ترین عملکرد را در شروع اکران داشته است. فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) با فروشی معادل ۱۶۶ میلیون دلار بهترین عملکرد را در سه روز نخست اکران خود داشته است و در ادامه، فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) با فروشی معادل ۱۳۳.۷ میلیون دلار، فیلم Man of Steel (مرد پولادین) با فروشی معادل ۱۱۶.۶ میلیون دلار و فیلم Wonder Woman (زن شگفت انگیز) با فروشی معادل ۱۰۳.۳ میلیون دلار، در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

Justice League

همچنین فیلم Justice League اولین فیلم دنیای سینمایی دی سی است که فروش سه روز نخست اکران آن کمتر از ۱۰۰ میلیون دلار بوده است. همچنین این فیلم ۱۸۵.۵ میلیون دلار دیگر در ۶۵ بازار و ۴۷ هزار و ۵۰۰ سینما در دیگر کشورهای جهان فروخته است و مجموع فروش کلی این فیلم تا رقم ۲۸۱.۵ میلیون دلار افزایش یافت. چین با فروشی معادل ۵۱.۷ میلیون دلار بیشترین سهم را از فروش خارجی فیلم Justice League داشته است و در ادامه کشور برزیل با فروشی معادل ۱۴.۲ میلیون دلار، بریتانیا با فروشی معادل ۹.۸ میلیون دلار، مکزیک با فروشی معادل ۹.۶ میلیون دلار، کره جنوبی با فروشی معادل ۸.۸ میلیون دلار، روسیه با فروشی معادل ۶.۵ میلیون دلار، استرالیا با فروشی معادل ۶.۳ میلیون دلار و فرانسه با فروشی معادل ۶ میلیون دلار، در رتبه‌های بعدی بیشترین فروش خارجی این فیلم قرار دارند.

فیلم Justice League نقدهای متوسط و ضعیفی را از سوی منتقدان دریافت کرده است، اما این فیلم توانسته نمره +B را از تماشاچیان دریافت کند که ممکن است باعث بهبود فروش این فیلم در روزها و هفته‌های آینده شود. بن افلک، هنری کویل، گل گدوت، جیسون موموآ، امبر هرد، ازرا میلر، جی.کی. سیمونز، ویلم دفو، امی آدامز، کیران هایندز و ری فیشر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Justice League حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده زک اسنایدر بوده است.

 


 

   کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 176
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 176
mehdi
13:30
پنج شنبه 2 آذر 1396

جیمز فرانکو در فیلم فرعی دنیای X-Men بازی خواهد کرد


فیلم The Disaster Artist (هنرمند فاجعه)، جدیدترین فیلمی است که جیمز فرانکو در آن به ایفای نقش پرداخته است. این فیلم براساس فیلم The Room (اتاق) با بازی تامی ویزو، که در سال ۲۰۰۳ منتشر شد، ساخته شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که فرانکو قرار است در یک فیلم دیگر یک نقش عجیب دیگر را بازی کند. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، کمپانی فاکس قرن بیستم (20th Century Fox) در حال ساخت یک فیلم فرعی دیگر براساس دنیای افراد ایکس (X-Men) است و جیمز فرانکو قرار است در این فیلم نقش مرد چندگانه (Multiple Man) را بر عهده داشته باشد. نام واقعی این شخصیت جیمز آرتور مدریکس است و او قادر به تکثیر فیزیکی به صورت یکسان از خودش در کسری از ثانیه است.

Multiple Man

در حال حاضر کمپانی فاکس قرن بیستم در حال ساخت فیلم‌هایی چون میوتنت‌های جدید (New Mutants)، ددپول ۲ (Deadpool 2)، مردان ایکس: دارک فینیکس (X-Men: Dark Phoenix) و گامبیت (Gambit) از دنیای X-Men است. در حال حاضر آلن هاین‌برگ، نویسنده فیلم Wonder Woman (زن شگفت انگیز) در حال نوشتن فیلمنامه این فیلم است و سیمون کینبرگ به‌همراه فرانکو نیز به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور خواهند داشت. با توجه به حضور فرانکو در این پروژه، انتظار می‌رود که مراحل ساخت این فیلم سرعت بخشیده شود. این برای اولین‌بار نیست که فرانکو قرار است در یک فیلم ابرقهرمانی یا اقتباسی از دنیای کامیک به ایفای نقش بپردازد.

فرانکو پیش از این نقش هری آزبورن را در سه گانه فیلم Spider-Man (مرد عنکبوتی) به کارگردانی سم ریمی، بر عهده داشت. مرد چندگانه برای اولین‌بار در سال ۱۹۷۵، در کامیک Giant Size Fantastic Four معرفی شد. شخصیت مرد چندگانه یک‌بار نیز در دنیای سینما حضور داشته است. در فیلم X-Men: The Last Stand (مردان ایکس: آخرین ایستادگی) شاهد حضور این شخصیت بودیم که اریک دین ایفاگر نقش این شخصیت بود. با این حال، انتظار می‌رود که در فیلم فرعی جدید دنیای X-Men که قرار است تمرکز آن روی شخصیت مرد چندگانه باشد، شاهد یک نمایش بهتر و موفق‌تر از این شخصیت باشیم. شخصیت ددپول با بازی رایان رینولدز نیز حضور ناموفقی را در فیلم X-Men Origins: Wolverine (خاستگاه مردان ایکس: ولورین) داشت، اما در فیلم Deadpool (ددپول) که دوباره رینولدز این نقش را بازی کرد، شاهد درخشش این شخصیت بودیم.

 


   کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 217
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 217
mehdi
19:30
سه شنبه 30 آبان 1396

فیلم Morbius the Living Vampire توسط سونی در دست ساخت است


در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) در حال ساخت فیلم دیگری براساس کامیک‌های مرد عنکبوتی (Spider-Man) و مارول است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، این کمپانی در حال ساخت فیلمی براساس شخصیت شرور و ضدقهرمان موربیوس خون آشام زنده است. مت سازاما و بورک شارپلس، نویسندگان فیلم Power Rangers (پاور رنجرز) کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند و اخیرا فیلمنامه اولیه این فیلم را به سونی تحویل داده‌اند. نام این فیلم قرار است برای راحتی خواندن آن موربیوس (Morbius) باشد و سونی مدتی می‌شود که فرآیند ساخت این فیلم را به‌صورت مخفیانه آغاز کرده بود.

Morbius the Living Vampire

همچنین این دو نویسنده کار نوشتن فیلمنامه فیلم‌هایی چون ناگفته‌های دراکولا (Dracula Untold)، آخرین شکارچی جادوگر (The Last Witch Hunter) و خدایان مصر (Gods of Egypt) را نیز بر عهده داشته‌اند. دکتر مایکل موربیوس نام واقعی این شخصیت است که توسط روی توماس، نویسنده و ژیل کین، طراح و هنرمند، خلق شده است. این شخصیت برای اولین‌بار در سال ۱۹۶۳ و در کامیک Amazing Spider-Man #101 معرفی شد. موربیوس یک دانشمند است که دچار یک بیماری خونریزی نادر می‌شود و پس از تلاش برای درمان بیماری خود، به‌نوعی به یک خون آشام تبدیل می‌شود. او بارها با شخصیت مرد عنکبوتی در دنیای کامیک مبارزه کرده و حتی کمی به یک شخصیت قهرمان تبدیل شده است.

در حال حاضر اطلاعاتی از داستان، کارگردان، بازیگران و تاریخ اکران احتمالی فیلم Morbius در دسترس نیست، اما سازاما و شارپلس در حال کار روی ریبوت سریال Lost in Space (گمشده در فضا) برای شبکه نت فلیکس هستند. در حال حاضر، سونی در حال ساخت دو فیلم فرعی از مجموعه مرد عنکبوتی است، اما این مجموعه بخشی از دنیای سینمایی مارول نخواهد بود و شخصیت اسپایدرمن نیز قرار نیست در این فیلم‌ها حضور داشته باشد. در حال حاضر، فیلمبرداری و تولید فیلم Venom (ونوم) با بازی تام هاردی، آغاز شده و این فیلم قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. همچنین فیلم Silver and Black (سیلور و بلک) نیز قرار است در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۹ (۱۹ بهمن ۱۳۹۷) اکران شود.

 


   کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 131
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 131
mehdi
19:12
سه شنبه 30 آبان 1396

۱۲ راز بزرگ بدون پاسخ فیلم های مارول


 

بدون شک، افرادی که در مارول استودیوز فعالیت می‌کنند، کار پیچیده‌ای دارند تا داستان‌هایی که اغلب به صورت جداگانه نوشته شده و پیش از این با یکدیگر ارتباطی نداشته‌اند را به هم مرتبط کنند. در فیلم‌های تولیدی این استودیو، ایستر اگ‌ها با نگاهی به فیلم‌های آینده‌ی این کمپانی استفاده می‌شوند. به عبارت دیگر، به نظر می‌رسد که هیچ بخشی از فیلم‌های مارول، بدون هدف نیست و برنامه‌ی دقیقی را دنبال می‌کند.

 

بنابراین، زمانی که فیلم‌سازان، سوالات خاصی را برا مدت طولانی، بدون پاسخ رها کنند، چه اتفاقی می‌افتند؟ و زمانی که برخی از روابط در داستان فیلم با طرح بزرگ کوین فایگی، خالق فیلم‌های مارول، همخوانی نداشته باشند، چه اتفاقی می‌افتند؟

 

در طی دورانی که دنیای سینمایی مارول وجود داشته است، فیلم‌های کمپانی مارول ، معماهایی به جا گذاشته‌اند تا طرفداران این دنیای سینمایی را به آینده مشتاق‌تر کنند، در عین حال، نوع دیگری از معماهایی وجود دارند که به صورت اتفاقی و به علت پیچیدگی و درهم‌ تافته بودن فیلم‌های مارول به جای می‌مانند. در برخی از موارد، طرح بزرگ مارول می‌تواند طی سال‌های آتی و با فاز‌های جدید این معماها را پاسخ دهد، اما برخی از این معماها تا پایان موجودیت دنیای سینمایی، همراه مارول خواهد بود. 

 

۱۲ معمای بزرگ بدون پاسخ فیلم‌های مارول را مشاهده می‌کنید:

 

red skull

 

۱۲. Red Skull کجاست؟

 

با توجه به مشکلات شایع فیلم‌های تولید شده توسط مارول در زمینه‌ی شخصیت‌های شرور، به نظر می‌رسد که این شرکت از هر فرصتی برای استفاده مجدد از شخصیت‌های منفی محبوبش استقبال می‌کند؛ مخصوصا شخصیت‌هایی که آن‌گونه که به نظر می‌رسد به طور کامل نمرده باشند. 

 

در پایان فیلم Captain America: The First Avengers شخصیت Red Skull با بازی هوگو ویوینگ به گونه‌ای مرموز از داستان فیلم کنار رفت. از آنجایی که تاکنون از این شخصیت یاد نشده است، به نظر می‌رسد که مارول می‌خواهد که مرگ Red Skull را باور کنیم؛ حتی با وجود اظهارات کوین فایگی (رئیس مارول استودیوز) که اعلام کرده بود که شیوه‌ی مرگ او به گونه‌ای خاص انتخاب شده بود تا به مردم نشان دهد که این شخصیت می‌تواند در هر لحظه‌ای، دوباره ظهور کند. 

 

پس Red Skull کجاست؟ آیا او به سبک کامیک‌ها، درون سنگ گیر افتاده است؟ آیا او سمت دیگر پورتال، جایی که Chitauri در فیلم  The Avengers از آن وارد شد، قرار دارد؟ آیا او بین زمان و فضا گیر افتاده است؟ و مهم‌تر از همه، آیا پاسخ سوال‌هایمان را در فیلم‌های بعدی مجموعه‌ی The Avengers خواهیم گرفت؟ فقط تصور کنید که انتقام جویان پس از پیروزی بر تانوس و با شکستن دستکش بی‌نهایت (Infinity Gauntlet) به طور تصادفی باعث بازگشت رد اسکال، اولتران و رونان شوند.

 

Namor

 

۱۱. آیا شاهد حضور نامور خواهیم بود؟

 

تا کنون، ایستر اگ‌های مختلفی در دنیای سینمای مارول مشاهده کرده‌ایم که حضور شخصیت‌های جدیدی را نوید می‌دادند. برای مثال می‌توان به بلک پنتر، تانوس و سنگ‌های بی‌نهایت اشاره کرد. با توجه به سخنان کوین فایگی، مبنی بر این که برای سال‌های آتی دنیای سینمایی مارول برنامه ریزی صورت گرفته است، باید منتظر موارد دیگری هم باشیم. 

 

در همین رابطه، به نظر عجیب است که دو ایستر اگ که به شخصیت Namor The Submariner اشاره داشته‌اند، راه به جایی نبرده‌اند. در فیلم Iron Man 2، نقشه‌ای در شیلد، به نظر موقعیت نامور را در ساحل آمریکای جنوبی نشان می‌دهد. این نقشه توضیحاتی به همراه ندارد، اما موقعیت علامت گذاری شده، احتمالا به این شخصیت اشاره دارد. سپس در همان فیلم، این واقعیت وجود دارد که لری الیسون، مدیرعامل شرکت نرم‌افزاری اوراکل، حضوری افتخاری دارد؛ شرکتی که هم‌نام با شرکتی است که شخصیت نامور در کامیک بوک‌ها، مدیرعاملش است. 

 

پس آیا ما این شخصیت مشهور ضد قهرمان را روی صفحه نمایش خواهیم دید؟ 

 

scarlett johansson Black Widow

 

۱۰. در مورد بلک ویدو چه می‌دانیم؟ 

 

گذشته‌ی بلک ویدو یک موضوع داغ و مرموز در دنیای سینمایی مارول است. ما لحظاتی از گذشته‌ی او را در کابوس‌های دنباله‌دارش در فیلم Age Of Ultron دیده‌ایم، اما از چگونگی فرار او از برنامه‌ی ویدو و این‌ که چه زمانی به شخصیت‌های مثبت پیوست، اطلاعاتی نداریم. 

 

تمام چیزی که می‌دانیم، این است که او یک شخصیت مو قرمز در لباس چرمی مشکی است و این که او از برخی از اقداماتی که در گذشته انجام داده، پشیمان است. اما اطلاعاتی در مورد سال‌های پیشین زندگی‌اش نداریم و نمی‌دانیم که چرا لوکی در فیلم The Avengers، با گفتن دختر دریکوف، سائو پائولو و آتش بیمارستان...، به او طعنه زد. به نظر می‌رسد که بدون یک فیلم پیش‌درآمد، راز زندگی او همچنان محفوظ باقی بماند. 

 

مطمئنا زمان آن است که مارول به ناتاشا، فیلمی اختصاص دهد تا گذشته‌ و آینده‌ی خود را روایت کند و وقایعی را که در بوداپست رخ داد به تصویر بکشد. به نظر می‌رسد که اکنون، بهترین زمان برای این کار باشد.  

 

abomination

 

۹. ظهور دوباره‌ی Abomination چه زمانی و در کجا خواهد بود؟ 

 

در پایان فیلم The Incredible Hulk به نظر رسید که شخصیت Abomination با بازی تیم راث، مرده است؛ او در واقع در زندانی در آلاسکا توسط ماموران شیلد زندانی شده است. او زنده است و در میان یخ‌ها نگهداری می‌شود و احتمالا بدین ترتیب، ژنرال تاندربولت راس با انجام آزمایشاتی روی او، راهی پیدا خواهد کرد تا با هالک مقابله کند. 

 

طبق گزارش‌های منتشر شده، مارول برنامه داشت تا از این شخصیت در فیلم Age Of Ultron استفاده کند، اما شرایط به گونه‌ای دیگر رقم خورد تا همچنان این راز بزرگ باقی بماند. به نظر می‌رسد که مارول 

، به صورت عمدی این شخصیت را زنده نگه داشته و برای استفاده از او طرح‌ریزی کرده است. پرسش فعلی این است که آیا از این شخصیت در فیلمی مستقل برای هالک استفاده خواهد شد یا به عنوان جدیدترین مشکل گروه انتقام جویان، شخصیت Abomination با تانوس همکاری خواهد کرد؟ 

 

 Iron Man Tony Stark

 

۸. چگونه حال تونی استارک به یک‌باره بهتر شد؟

 

در فیلم Iron Man، می‌دانیم که شخصیت دکتر یینسن، مجبور به ساخت قطعه‌ای الکترومغناطیسی شد و آن‌ را در سینه‌ی تونی استارک قرار داد تا مانع حرکت خرده‌ریزهای گلوله در سینه‌ی او شود و در نتیجه، زندگی تونی را نجات داد. در فیلم Iron Man 2، تونی استارک، شخصا این راکتور را ارتقا داد که نه تنها انرژی لباس آهنی خود را تامین می‌کرد، بلکه منبع انرژی همان قطعه‌ی الکترومغناطیسی بود که همچنان او را زنده نگه می‌داشت. به دلیل پیچیده بودن جراحی، این گزینه توسط تونی قابل قبول نبود و به نظر می‌رسید که او تسلیم شده و به راکتور اجازه داده بود که به آرامی، زندگی او را بگیرد. 

 

پس چگونه در فیلم سوم از این مجموعه فیلم، حال تونی استارک به یک‌باره بهتر می‌شود؟ چگونه او توانست یک عمل جراحی قلب باز را تحمل کند، تا تمامی تکه‌های گلوله را از سینه‌ی او خارج کنند؟ اگر پاسخ این است که به یک‌باره یک جراح بسیار کاربلد پیدا شد، چرا پیش از آن، زمانی که راکتور به آرامی او را مسموم می‌کرد، تونی استارک زمان باقی مانده‌ی خود را وقف پیدا کردن او نکرده بود؟

 

به نظر می‌رسد که این یک حفره‌ی بزرگ در طرح عظیم مارول است که بعید است پاسخی داشته باشد. 

 

Mandarin

 

۷. ماندارین واقعی کیست؟ 

 

 زمانی که مارول و شین بلک، کارگردان و فیلنامه‌نویس فیلم Iron Man 3، ماندرین، شخصیت شرور کتاب‌های کامیک را به فردی که نقش یک تروریست را بازی می‌کند، تبدیل کردند، بسیاری از طرفداران کامیک بوک‌ها را خشمگین کردند. در Marvel One-Shot: All Hail the King مشخص شد که در واقع یک رهبر تروریستی واقعی به نام ماندارین وجود دارد. کسی که در تمام مدت در پیش زمینه خود را مخفی نگه داشته بود. 

 

چه کسی ماندارین واقعی است و او کجاست؟ آیا او هنوز گروه تروریستی ده حلقه (Ten Rings) را رهبری می‌کند؟ و آیا هنوز هم مقاصد پیشین خود را دنبال می‌کند؟ اگر این گونه باشد، پس باید ماندارین را، پیش از اتمام داستان مرد آهنی در دنیای سینمایی مارول ببینیم. 

 

 Thanos Infinity Gauntlet

 

۶. دستکش بی‌نهایت دوم

 

برای مدتی، مشاهده شدن دستکش بی‌نهایت (Infinity Gauntlet) در پس زمینه‌ی فیلم Thor بهترین ایستر اگ دنیای سینمایی مارول قلمداد می‌شد. این یک حرکت هوشمندانه بود و تاییدی بر این ادعا که مارول تمام دنیای سینمایی‌اش را از ابتدا، طراحی و برنامه‌ریزی کرده است. 

 

اما در فیلم Age Of Ultron، تانوس دستکش بی‌نهایت را در جایی کاملا متفاوت ترمیم کرد. همین باعث شد تا دیگر حمله‌ی احتمالی تانوس به ازگارد را شاهد نباشیم و پس از آن، کوین فایگی، رئیس مارول استودیوز، اعلام کرد که در واقع دو نسخه از دستکش بی‌نهایت وجود دارد. بعدها مشخص شد که یکی از آن‌ها (به احتمال زیاد، نسخه‌ای که در ازگارد وجود داشت) در واقع، کاملا جعلی بوده است. 

 

اما حتی اگر هر دو دستکش بی‌نهایت واقعی بوده باشند، چرا باید کسی، دو نسخه از آن را بسازد؟ و اگر نسخه‌ی ازگارد جعلی بوده باشد، نیاز به توضیح دارد که چگونه اودین چنین اشتباهی مرتکب شده است (و اینکه چرا ثور از وجود چنین دستکشی مطلع نیست). چرا باید ۲ نسخه از اسلحه‌ای که توانایی نابود کردن کل جهان هستی را دارد، ساخته شود؟ به خاطر اینکه احتمال دارد یکی از آن‌ها گم شود؟!

 

Thanos

 

۵. چرا تانوس تصور کرد که اولتران برای او کار می‌کند؟ 

 

در پایان صحنه‌ی پسا-تیتراژ فیلم Age Of Ultron، تانوس را مشاهده می‌کنیم که دستکش اینفینیتی را پوشیده و از این طریق، طرفداران را برای فیلم Infinity Wars هیجان‌زده می‌کند. البته در قسمتی که تانوس می‌گوید: «بسیار خوب، خودم انجامش خواهم داد.»، معمایی در ذهن این طرفداران شکل می‌گیرد؛ چرا که گفتار او به گونه‌ای به نظر می‌رسد که شکست اولتران، تانوس را مجاب می‌کند تا شخصا وارد عمل شود. اما این منطقی نیست. چرا که اولتران به هیچ عنوان، توسط تانوس مامور نشده بود. 

 

به هیچ وجه تانوس نمی‌توانست رئیس اولتران بوده باشد، چرا که اولتران به تازگی ساخته شده بود و از یکی از سنگ‌های بی‌نهایت استفاده می‌کرد؛ در صورتی که اگر او یکی از افراد تانوس بود، باید این سنگ را به او تحویل می‌داد. 

 

در هر صورت، بزرگترین حماقت را تایتان مرتکب شد؛ زیرا با این که او پیش از این، ۲ سنگ بی‌نهایت را در اختیار داشت (یکی از آن‌ها در اختیار لوکی بود و دیگری را رونان، برای افزایش قدرتش مصرف کرد)، مدام گلایه می‌کرد که تمام افرادش در به دست آوردن آن سنگ‌ها شکست می‌خورند. 

 

loki

 

۴. لوکی چگونه اودین را به قتل رساند؟ 

 

در سکانس پایانی فیلم Thor: The Dark World، مشخص شد که لوکی زنده است و به شکل پدرش، اودین، تغییر شکل داده است. 

 

اما صبر کنید؛ اگر لوکی خود را به شکل اودین در آورده است، چه می‌شد اگر ثور پیشنهاد او برای تخت پادشاهی ازگارد را قبول می‌کرد؟ آیا این یک اقدام پر مخاطره و خطرناک برای لوکی نبود؟ و از همه مهم‌تر، اودین واقعی کجاست؟ او یکی از قدرتمندترین موجودات در تمام دنیای مارول است و لوکی به سادگی توانست که به ازگارد بازگشته، اودین را به قتل رسانده و بر جای او بنشیند؟ 

 

همچنین اگر او نمرده است (با توجه به حضور او در فیلم Thor: Ragnarok)، چرا باید رهبر ازگارد در زمان جنگ، خانه‌اش را رها کرده و به یک‌باره ناپدید شود؟ 

 

Samuel Sterns

 

۳. چه به سر استرنز و بتی آمد؟ 

 

برخی از ایده‌هایی که در فیلم‌های ابتدایی مارول حضور داشتند، با اوج گیری روز افزون این استودیو، به دست فراموشی سپرده شدند. این سناریو، شامل بخش بزرگی از فیلم The Incredible Hulk می‌شود. این فیلم، همچنان به عنوان یک فیلم از دنیای سینمایی مارول دسته‌بندی می‌شود و البته اکنون به لطف ظهور ژنرال تاندربولت راس در فیلم Civil War، این بخش از دنیای سینمایی مارول، از اهمیت بیشتری برخوردار شده است.

 

بنابراین، با بازگشت او به فیلمی از جدیدترین فاز مارول، جالب است که نگاهی به گذشته داشته باشیم و برخی دیگر از طرح‌های حل نشده‌ی فیلم بازسازی‌ شده‌ی هالک را بررسی کنیم. برای مثال، چگونه داستان دکتر ساموئل استرنز راه به جایی نبرد؟ در کامیک‌ها، او تبدیل به شخصیت The Leader می‌شد؛ یک ابرشرور که لیاقت حضور در دنباله‌ی دیگری از فیلم هالک، یا حتی حضور به عنوان یک شخصیت شرور در مجموعه فیلم‌های Avengers را داشت. اما در دنیای سینمای مارول، او به طور کامل فراموش شد. احتمالا نباید دیگر منتظر بازگشت او در فیلم‌ دیگری باشیم و او باید همچنان روز خود را به عنوان یک فرد معمولی سپری کند؛ البته با یک سر بسیار بزرگ! 

 

سرنوشت شخصیت بتی راس چه شد؟ آیا او هم تنها یک معشوقه‌ی سابق برای مارول محسوب می‌شود که جایش را به شخصیت‌هایی مانند پپر پاتز و جین فاستر داده است؟ او قرار بود عشق زندگی هالک باشد؛ عشقی فراتر از چیزی که اکنون میان هالک و بلک ویدو وجود دارد. 

 

 Iron Man Tony Stark

 

۲. چرا لباس مرد آهنی از جنس ویبرانیوم نیست؟ 

 

در Iron Man 2، تونی استارک متوجه می‌شود که می‌تواند از یک عنصر شدیدا نایاب استفاده کند. این عنصر به ثبات راکتوری که در سینه‌اش قرار داده کمک کرده و از مرگش جلوگیری می‌کند. عنصری که شباهت بسیاری به ویبرانیوم دارد. 

 

پس چرا تونی از عنصری که خود او توانایی تولید کردنش را دارد، در لباس‌های مرد آهنی استفاده نمی‌کند؟ آیا بهتر نیست که این لباس‌ها با یک فلز نفوذناپذیر پوشانده شوند؟ به خصوص برای استارک که در فیلم Age Of Ultron، باید با روبات شروری مبارزه می‌کرد که پوسته‌ی خارجی‌اش توسط این فلز مقاوم شده بود. شاید تونی، به طور کامل این فلز خارق العاده را که خودش تولید کرده فراموش کرده است! 

 

همچنین، آیا زمانی خواهیم فهمید که چگونه هاوارد استارک، پدر تونی، توانست مقدار زیادی از ویبرانیوم را به‌دست آورده و یک سپر مقاوم برای کاپیتان آمریکا بسازد؟ ممکن است که پاسخ این سوال را در فیلم مستقل Black Panther دریافت کنیم، اما این به این معنی است که باید کاپیتان آمریکا را در این فیلم ببینیم، که تا جایی که می‌دانیم، کریس ایوانز، بازیگر شخصیت کاپیتان آمریکا، چنین قراردادی با مارول عقد نکرده است.

 

به نظر می‌رسد که در این بخش از داستان مارول، یک شکاف وجود دارد که نیازمند بررسی است، با توجه به این که در حال حاضر ۶ فیلم از زندگی مرد آهنی و کاپیتان آمریکا، به غیر  از مجموعه فیلم‌های Avengers، وجود دارند. 

 

doctor strange

 

۱. چرا سازمان شیلد، یک جراح را زیر نظر داشت؟

 

شخصیت آرنیم زولا قطعا لایق تحسین است. او ارباب مرگ بود و توانست آینده‌ی ابرقهرمان‌ها و ابرشرورها را برای سازمان شیلد، بر اساس گذشته‌ی آن‌ها، پیش‌بینی کند. کاری شبیه به جادوی واقعی!

 

حتی جادویی‌تر این که الگوریتم زولا، استیون استرنج را، چندین سال پیش از تصادفش، به عنوان یک هدف شناسایی کرد. بنابراین، زولا نه تنها با مطالعه‌ی گذشته‌ی استرنج، آینده‌ی او را پیش‌بینی کرد، بلکه توانست یک رویداد کاملا تصادفی (حادثه‌ی رانندگی) و چگونگی این را که او از یک جراح معمولی، به یک ابرقهرمان تبدیل خواهد شد، پیش‌گویی کند. 

 

منطقی است که سازمان شیلد و شخص نیک فیوری، شخصیت‌هایی مانند آتلانتیس و نومار را زیر نظر داشته باشند، چرا که آن‌ها یک تهدید واضح هستند، اما الگوریتم زولا، زمانی استیون استرنج را به عنوان یک هدف علامتگذاری کرد که او تنها یک دکتر جراح خودشیفته، متکبر و بداخلاق بود. بنابراین، تا قبل از سفر به کامارتاج، او نمی‌توانست تهدیدی به حساب بیاید. پس چگونه یک فردی که در حباب خودبینی قرار گرفته است، می‌تواند برای افرادی، غیر از کسانی که سعی دارند با او روابط شخصی برقرار کنند، یک نوع تهدید دیده شود؟ 

 

 اگر اسکات دریکسون، نویسنده و کارگردان فیلم Doctor Strange، طبق جدول زمانی دنیای سینمایی مارول پیش می‌رفت، این مسئله به راحتی قابل حل شدن بود. اما او برای این که این فیلم در سال ۲۰۱۶ اکران شود، مصمم بود. 

 


   کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 176
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 176
mehdi
19:16
سه شنبه 23 آبان 1396

احتمال ساخت فیلم Black Widow


شخصیت بلک ویدو با بازی اسکارلت جوهانسون، در دنیای سینمایی مارول برای اولین بار در فیلم Iron Man 2 (مرد آهنی ۲) معرفی شد. با این حال، این عضو محبوب انتقام جویان (Avengers) تاکنون دارای یک فیلم مستقل نبوده است. با وجود این، ممکن است که در آینده این موضوع تغییر کند. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، استن لی، اسطوره دنیای مارول از احتمال ساخت فیلم مستقل شخصیت بلک ویدو خبر داده است. در حاشیه کامیک کان سوپانوا که در شهر بریزبن استرالیا در حال برگزاری است، خبرنگاران از استن لی سوالی در مورد اینکه آیا فیلم Black Widow در نهایت ساخته خواهد شد یا خیر، پرسیدند. استن لی پاسخ داد:

یک روز سرانجام فیلم Black Widow ساخته خواهد شد.

Stan Lee


با وجود اینکه استن لی در حال حاضر مسئولیتی در مارول ندارد، اما پاسخ او هنوز اهمیت بسیار زیادی برای طرفداران مارول و دنیای کامیک دارد. پیش از این نیز او از برنامه‌های مارول برای ساخت فیلم مستقل بر اساس دو شخصیت پلنگ سیاه و کاپیتان مارول خبر داده بود. در حال حاضر مارول استودیو در حال ساخت فیلم Captain Marvel است که این فیلم قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود. با این حال، پس از موفقیت فیلم Wonder Woman (زن شگفت انگیز) در تابستان امسال، جای تعجبی ندارد که استودیوها تصمیم به تمرکز بیشتر روی ساخت فیلم‌های ابرقهرمانی با محوریت شخصیت زن داشته باشند.

پیش از این نیز گفته می‌شد که کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در نظر داشته که فیلمی مستقل بر اساس شخصیت بلک ویدیو تولید و منتشر کند، اما آیزاک پارلموتر، رئیس مارول اینترتینمنت با ساخت این فیلم مخالفت کرد و حال پس از مستقل شدن مارول استودیو از بخش اینترتینمنت این کمپانی، به نظر می‌رسد که احتمال ساخت فیلم Black Widow قوت گرفته باشد. همچنین در فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران)، بخشی از گذشته ناتاشا رومانوف نمایش داده شد و ممکن است فیلم Black Widow نیز به منشا این شخصیت بپردازد.

Captain America: Civil War

در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) نیز مشخص شد که بلک ویدو دارای یک گذشته با وینتر سولجر (باکی) با بازی سباستین استن، بوده است. همچنین در فیلم Black Widow می‌توان انتظار حضور شخصیت‌های مختلفی از انتقام جویان از جمله هاوک آی با بازی جرمی رنر، را داشت. با این حال، ساخت این فیلم هنوز رسما تایید نشده است، اما به نظر می‌رسد که استن لی از ساخت فیلم Black Widow کاملا مطمئن است.

 


   کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 189
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 189
mehdi
18:1
دو شنبه 22 آبان 1396

نویسنده فیلم Black Adam مشخص شد


اوایل این هفته، کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که زکری لوی ایفاگر نقش شزم در فیلم Shazam (شزم) خواهد بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که کمپانی برادران وارنر و نیو لاین سینما نویسنده مدنظر برای نوشتن فیلمنامه فیلم مستقل بلک آدام (Black Adam) را پیدا کرده‌اند. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت TheTrackingBoard منتشر کرده، آدام ﺍﺳﺘﯿﮑﯿﻞ، سازنده و نویسنده سریال Undateable، در آستانه بستن قرارداد همکاری با این دو کمپانی برای نوشتن فیلمنامه این فیلم با بازی دواین جانسون ملقب به راک، است. بهمن سال گذشته، جانسون ساخت فیلم مستقل شخصیت بلک آدام را تایید کرده بود.

تمرکز این فیلم قرار است روی شخصیت شرور و منفی بلک آدام باشد که دشمن اصلی شخصیت شزم نیز است، اما طبق گفته جف جانز، رئیس بخش سرگرمی کمپانی دی سی، این شخصیت قرار نیست در فیلم Shazam حضور داشته باشد و در ابتدا قرار است این شخصیت شرور در فیلم Black Adam معرفی شود. استیکیل کار نوشتن فیلمنامه فیلم‌هایی چون موعد مقرر (Due Date)، آلوین و سنجاب‌ها در سفر (Alvin and the Chipmunks: The Road Chip)، ساقدوش (Made of Honor) و Diary of a Wimpy Kid: The Long Haul را بر عهده داشته است. او همچنین کار نوشتن فیلمنامه فیلم We’re the Millers 2 (ما میلرها هستیم ۲) را بر عهده دارد و در این فیلم نیز قرار است با کمپانی نیو لاین سینما همکاری کند.

در حال حاضر، فیلم Black Adam کارگردانی ندارد، اما جانسون علاوه بر بازی در نقش بلک آدام، به‌همراه بو فلین از کمپانی فلین پیکچر و حایرام گارسیا از کمپانی Seven Bucks Productions، به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم حضور خواهد داشت. همچنین کمپانی برادران وارنر تاکنون تاریخی را برای اکران فیلم Black Adam در نظر نگرفته و این فیلم هنوز وارد مراحل پیش از تولید نیز نشده است.

 


   کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 181
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 181


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به کامیک تاک مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر