بین مطالب وب سایت جستجو کنید

وبلاگی برای علاقه مندان دنیای کامیک بوک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mehdi
19:41
یک شنبه 21 آبان 1396

هزینه سرویس استریم دیزنی خیلی کمتر از نتفلیکس خواهد بود


همانطور که در اخبار منتشر شده مطالعه کردید، اولین خبرهای برنامه جدید کمپانی دیزنی درباره راه‌اندازی سرویس استریم جدید خود، تقریبا در ماه آگوست منتشر شد اما در همین هفته جاری و هفته قبل از آن بود که مطلع شدیم که این استودیو در حال انجام برنامه‌ریزی‌هایی برای ساخت برنامه‌های تلویزیونی از شخصیت‌های کمپانی مارول و دنیای Star Wars (جنگ ستارگان) است؛ همین موضوع کمک خیلی زیادی به طرفداران درباره اینکه چه انتظاراتی از این سرویس استریم جدید و برنامه‌های آن باید داشته باشند خواهد کرد. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، رئیس کمپانی دیزنی یعنی باب ایگر اخیرا درباره سرویس استریم جدید استودیو خود لب به سخن گشود و اعلام کرد که هزینه اشتراک این سرویس استریم خیلی کمتر از هزینه‌های سرویس استریم شبکه نتفلیکس خواهد بود.

براساس گزارشاتی که سایت خبری The Wrap منتشر کرده، باب ایگر در گفتگوی کوتاه خود اعلام کرد که هزینه اشتراک و حق سرویس این سرویس استریم با میزان محتوایی که به همراه دارد یا به اصطلاح میزان برنامه‌هایی که برای پخش وجود دارد، ارتباط مستقیمی دارد. او در این گفتگوی کوتاه اینگونه درباره هزینه این سرویس سخن گفت:

برنامه‌ای که ما برای سرویس استریم کمپانی دیزنی در نظر گرفتیم این است که هزینه‌های اشتراکی آن خیلی کمتر از مقداری باشد که مردم برای حق اشتراک شبکه نتفلیکس پرداخت می‌کنند. بر همین اساس، به طبع ما به نسبت شبکه نتفلیکس برنامه‌های کمتری برای پخش داریم و این حقیقتی انکار ناشدنی است.

براساس صحبت‌هایی که به میان آمده، به نظر می‌رسد که این سرویس استریم قرار است کار خود را خیلی پر قدرت آغاز کرده و از همان ابتدا محتواهای خیلی زیاد و «فوق العاده با کیفیت» برای نمایش به مشترکان ارایه دهد. همچنین به طبع و به مرور زمان و با افزایش حجم محتواها، قرار است هزینه اشتراکی هم افزایش یابد. با توجه به اینکه هزینه اشتراک ماهانه شبکه نتفلیکس چیزی در حدود ۸ تا ۱۴ دلار است، دیزنی قرار است هزینه‌ای کمتر از این مقدار برای مشترکان خود در نظر بگیرد.

Star Wars: The Last Jedi

طبق برنامه ریزی‌های انجام شده توسط مسئولان، این سرویس استریم قرار است در سال ۲۰۱۹ به طور رسمی برای طرفداران کمپانی دیزنی و فیلم‌های آن راه‌اندازی شود. بر همین اساس انتظار می‌رود که تمامی محتواهای اختصاصی این کمپانی از قبیل آثاری که توسط استودیو مارول ساخته می‌شود، قسمت‌های جدید سری فیلم جنگ ستارگان و انیمیشن‌های تولیدی استودیو پیکسار همگی در نهایت از فهرست پخش شبکه تفلیکس حذف شده و به طور انحصاری فقط بر روی پلتفرم جدید دیزنی قابل دسترسی و پخش باشد. علاوه بر تمامی این موارد ذکر شده، طرفداران می‌توانند در آینده‌ای نزدیک انتظار لایو اکشن سریالی از دنیای جنگ ستارگان، یک سریال بدون نام از کمپانی مارول و برنامه‌های تلویزیونی براساس انیمیشن Monsters Inc. (کمپانی هیولاها) و فیلم High School Musical (موزیکال دبیرستان) داشته باشند.

همچنین در پایان و در اخبار مرتبط لازم به یادآوری است، اخیرا اعلام شده که ریان جانسون کارگردان فیلم Rogue One: A Star Wars Story (یک سرکش: داستانی از جنگ‌های ستاره‌ای) و فیلم Looper (لوپر) قرار است کارگردانی و نویسندگی جدیدترین سه گانه دنیای جنگ ستارگان را برعهده داشته باشد. همچنین جانسون کارگردانی فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) که سال جاری به روی پرده سینماها می‌رود را برعهده داشته است و به محض اینکه قسمت بعد از آن یعنی فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: قسمت نهم) در سال ۲۰۱۹ اکران شود، قرار است به سرعت به سراغ تولید سه گانه جدید این دنیای پرطرفدار برود.

 

 


   کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

 

تعداد بازدید از این مطلب: 163
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 163
mehdi
11:39
جمعه 19 آبان 1396

فروش بازی Marvel Vs. Capcom : Infinite

 


در جدیدترین اخبار بازی و گزارش فروش، کمپانی کپکام گزارش فروش بازی Marvel vs. Capcom: Infinite را منتشر کرد. در این راستا اعلام شد که بازی مذکور ۹۰۰ هزار نسخه روی هر سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی فروش داشته است.

Marvel vs. Capcom: Infinite یک بازی مبارزه ای محصول دو کمپانی کپکام و مارول است که ششمین نسخه از مجموعه Marvel Vs. Capcom به شمار می‌رود و در آن شاهد حضور شخصیت‌های محبوب هر دو کمپانی هستیم. بازی مذکور در کنفرانس خبری سونی در جریان رویداد PSX 2016 با انتشار تریلری معرفی شده بود.

بازی Marvel vs. Capcom: Infinite در تاریخ ۲۸ شهریورماه (۱۹ سپتامبر) در آمریکای شمالی و اروپا در دسترس قرار گرفت. در‌ آن سو کاربران ژاپنی در تاریخ ۳۰ شهریورماه (۲۱ سپتامبر) توانستند بازی را خریداری و تجربه کنند.

به نقل از گزارش مالی Media Create، از نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Marvel vs. Capcom: Infinite در ژاپن تعداد ۸ هزار و ۲۷۳ نسخه به فروش رسیده است.

برای آشنایی بیشتر در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه بازی Marvel vs. Capcom: Infinite را تماشا کنید :

برای تماشا و دانلود تریلر کلیک کنید

 


 

  کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 186
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , کمیک | Comic , ,
بازدید : 186
mehdi
11:29
جمعه 19 آبان 1396

واکنش بازیگر ددپول به احتمال خرید فاکس قرن بیستم توسط دیزنی


شب گذشته خبر و شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه کمپانی دیزنی به‌دنبال خرید کمپانی فاکس قرن بیستم است و مذاکرات خود را با این کمپانی آغاز کرده است. اگر این اتفاق رخ دهد، حق ساخت فیلم‌های دو مجموعه مردان ایکس (X-Men) و چهار شگفت‌ انگیز (Fantastic Four) باز پس گرفته می‌شود و مارول استودیو این شانس را دارد تا بر اساس این دو مجموعه فیلم‌هایی را تولید و منتشر کند. با این حال، وب‌سایت CNBC در بروزرسانی خبر خود اعلام کرده که مذاکرات این دو کمپانی فعلا متوقف شده است تا موارد پیشنهادی بررسی شود، اما احتمال از سرگیری دوباره این مذاکرات بسیار بالا عنوان شده است.

انتشار این خبر بسیاری را بسیار شگفت‌زده و شوکه کرده و رایان رینولدز، بازیگر نقش وید ویلسون ملقب به ددپول در دنیای سینمایی X-Men، نیز یکی از کسانی است که از شنیدن این خبر بسیار شگفت‌زده شده است. رینولدز با انتشار توییتی طنز‌آمیز در توییتر شخصی خود به این خبر واکنش نشان داده و گفته است که می‌خواهد بداند اگر این اتفاق رخ دهد، سرنوشت شخصیت ددپول چگونه خواهد شد. رینولدز گفت:

اگر این خبر درست باشد، من می‌خواهم بدانم که چه تاثیری روی شخصیت ددپول خواهد گذاشت؟

Deadpool

هنوز مشخص نیست که این خبر چه تاثیری روی مجموعه X-Men خواهد گذاشت، اما در حال حاضر خیلی زود است که در مورد این خبر صحبت کنیم و دیزنی و فاکس قرن بیستم هنوز در مراحل اولیه مذاکرات قرار دارند و به نظر می‌رسد که این دو کمپانی باید راهی بسیار طولانی را برای رسیدن به یک توافق طی کنند. با این حال، دیدن شخصیت ددپول در کنار شخصیت مرد عنکبوتی یا گروه نگهبانان کهکشان می‌تواند بسیاری از طرفداران ددپول و دنیای مارول را خوشحال کند، اما ممکن است که تاثیری منفی نیز روی لحن شوخی‌های این شخصیت بگذارد.

با وجود این، بسیاری معتقد هستند که ممکن است در نهایت یک توافق مشابه با توافق مارول استودیو با سونی برای دریافت حق ساخت فیلم‌های مرد عنکبوتی، حاصل شود، اما قطعا تنها هدف دیزنی باز پس‌گیری دو مجموعه X-Men و Fantastic Four نیست و این کمپانی در نظر دارد مجموعه‌های باارزش دیگر کمپانی فاکس قرن بیستم را نیز به‌دست آورد و تنوع مجموعه‌های سینمایی خود را افزایش دهد.

 

 


 

  کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 284
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 284
mehdi
19:26
سه شنبه 16 آبان 1396

فروش فوق العاده فیلم Thor: Ragnarok


سرانجام اکران فیلم ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) در بازار آمریکای شمالی آغاز شد که طبق آمار منتشر شده، این فیلم شروع بسیار موفقی را داشته است.

سرانجام از روز جمعه هفته گذشته اکران فیلم Thor: Ragnarok در بازار آمریکای شمالی آغاز شد. حال آمار منتشر شده حکایت از شروع بسیار خوب این فیلم در بازار آمریکای شمالی دارد. فیلم Thor: Ragnarok توانسته است در سه روز نخست اکران خود حدود ۱۲۱ میلیون دلار فروش کند و توانسته رکورد بهترین شروع در بین فیلم‌های ثور (Thor)، نهمین شروع برتر فیلم‌های دنیای سینمایی مارول و چهارمین شروع برتر فیلم‌های سال ۲۰۱۷ میلادی را به نام خود ثبت کند. با صدرنشینی فیلم Thor: Ragnarok، تمامی ۱۷ فیلم‌ دنیای سینمایی مارول که تا به امروز اکران شده‌اند، در نخستین هفته اکران خود صدرنشین جدول باکس آفیس شده‌اند.

فیلم Thor: Ragnarok در روز جمعه ۴۶.۸۲ میلیون دلار فروخت و در ادامه ۴۴.۳۶ میلیون دلار در روز شنبه و ۲۹.۸۳ میلیون دلار در روز یکشنبه در گیشه‌های آمریکایی فروخته است. همچنین این فیلم در دومین هفته اکران جهانی خود موفق شد بیش از ۱۵۱ میلیون دلار فروش کند که بخشی از فروش آن متعلق به فروش این فیلم در بازار کشور چین بوده است. فیلم Thor: Ragnarok توانسته در بازار کشور چین بیش از ۵۵ میلیون دلار فروش کند. مجموع فروش جهانی این فیلم بدون احتساب بازار آمریکای شمالی، به حدود ۳۰۶ میلیون دلار فروش افزایش یافت و این فیلم تاکنون بیش از ۴۲۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است.

Thor: Ragnarok

پیش‌بینی می‌شود که مجموع فروش فیلم Thor: Ragnarok در روزهای آینده از فیلم Thor با فروشی معادل ۴۴۹.۳ میلیون دلار عبور کند و در صورت ادامه این روند فروش، فروش این فیلم می‌تواند در دومین هفته اکران خود از مجموع فروش فیلم Thor: The Dark World (ثور: دنیای تاریک) با فروشی معادل ۶۴۴.۵ میلیون دلار پیشی بگیرد. کارگردانی فیلم Thor: Ragnarok بر عهده تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم شکار برای مردم وحشی (Hunt for the Wilderpeople)، بوده است و استفانی فولسوم، کریگ کایل، اریک پیرسون و کریستوفر یوست کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

کریس همسورث در نقش ثور، تام هیدلستون در نقش لوکی، ادریس البا در نقش هایمدال، آنتونی هاپکینز در نقش اودین، تسا تامپسون در نقش والکری، کارل اوربان در نقش اسکرج، مارک روفالو در نقش بروس بنر/هالک، جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ، کیت بلانشت در نقش هلا، بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، کلنسی براون در نقش سورت و سم نیل، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Ragnarok حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 


 

  کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 174
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 174
mehdi
21:13
دو شنبه 15 آبان 1396

نقد بازی Marvel Vs. Capcom : Infinite


زمانی بود که آرزو می‌کردیم کمپانی‌های بازیسازی، نسخه‌های بعدی سری‌های محبوب خود را در سریع‌ترین زمان ممکن عرضه کنند تا بتوانیم آن‌ها را تجربه کنیم و لذت ببریم. حال در نقطه‌ای از صنعت بازی‌های ویدیویی قرار گرفته‌ایم که برای بعضی از کمپانی‌های بازیسازی، قضیه متفاوت شده و باید دعا کنیم که هیچ‌وقت دنباله بعدی سری محبوب‌اشان ساخته نمی‌شود زیرا، با توجه به سابقه و ضعفی که پیدا کرده‌اند، نه از شکست‌های خود درس می‌گیرند و نه اینکه به صدای مخاطب گوش می‌دهند. هدف‌شان تنها یک مورد و آن هم عرضه بازی و پول درآوردن است. یکی از کمپانی‌هایی که در این دو سال اخیر نشان داده که این روند را پیش گرفته است، کمپانی کپکام، سازنده و ناشر بازی Marvel vs. Capcom: Infinite، است که سال گذشته بازی Street Fighter V را روانه بازار کرد. یک بازی ناقص که در ادامه با وعده‌ بخش داستانی جذاب، مخاطبان را آرام کرد ولی درآخر، شاهد یک بخش داستانی بسیار ساده و بی روح بودیم.

ویدیو نقد Marvel Vs. Capcom : Infinite :
برای مشاهده و دانلود ویدیو کلیک کنید

زمانی که Marvel vs. Capcom: Infinite معرفی شد، با خود گفتیم که این بازی مشکلات نسخه پنجم استریت فایتر را تکرار نخواهد کرد و به آن دل بستیم. اگر از هواداران مارول و کپکام و کراس‌آور بین این دو کمپانی باشید، قطعا نسخه‌های پیشین این سری را بازی کرده‌اید. مشکل اینجا است که بازی Marvel vs. Capcom: Infinite، نه بازی خوبی و نه بازی بدی است و تکلیف‌اش با خودش مشخص نیست. در دنیای مارول ۶ سنگ ابدیت وجود دارد که اگر هر شخصی به یکی از آن‌ها دسترسی داشته باشد، می‌تواند کارهای دیوانه واری انجام دهد و اگر تمامی آن‌ها را به دست آورد، به راحتی حکمران دنیا خواهد بود. داستان بازی Marvel vs. Capcom: Infinite حول یکی از شخصیت‌های منفی دنیای مارول می‌چرخد که قصد دارد به واسطه سنگ‌های ابدیت، بر دنیا و زمین حکومت کند. در گذشته و دنیای سینمایی مارول با شخصیت اولتران آشنا شدیم و حال تیم سازنده از این شخصیت و سایر شخصیت‌های منفی دنیای کپکام و مارول و کپکام نظیر تانوس و سیگما استفاده کرده تا یک داستان جدید و ابرقهرمانی را خلق کند. به عبارتی در بازی Marvel vs. Capcom: Infinite شاهد یک روایت داستانی شبیه فیلم‌های انتقام جویان هستیم که سعی دارد قصه‌گویی جدید داشته باشد اما بنابه‌دلایل مختلفی نمی‌تواند به درستی هدفی را که دارد پیاده سازی کند.

بررسی بازی Marvel vs. Capcom: Infinite

درابتدا می‌بینیم که شخصیت اولتران به واسطه سنگ‌های ابدیت زمان و واقعیت و از طرفی ترکیب شدن با شخصیت سیگما، خود را به موجودی جدید تبدیل کرده و قابلیت‌های تخریب کننده‌ای را به وجود آورده است. درادامه تیم انتقام جویان که تشکیل شده از شخصیت‌های دنیای کپکام نظیر ریو، چان‌لی، اسپنسر، دانته و کریس ردفیلد و شخصیت‌های دنیای مارول نظیر کاپیتام مارول، مرد آهنی، ثور و مرد عنکبوتی هستند، سعی دارند مابقی سنگ‌های ابدیت را به دست آورده تا بتوانند یک بار برای همیشه اولتران سیگما را از بین ببرند. مشکل داستان بازی دقیقا از همان اوایل خود را نشان می‌دهد. نوع معرفی شخصیت‌ها و شخصیت پردازی‌هایشان تا نقطه پایان و روایت وقایع بازی به قدری بی‌روح و درهم است که نمی‌توانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. همچنین اگر شناختی از بازی‌ها و شخصیت‌های کپکام یا شخصیت‌های منفی و خط زمانی دنیای مارول نداشته باشید، به هیچ‌وجه با شخصیت‌های بازی ارتباط برقرار نخواهید کرد. تنها نکته مثبت داستان بازی، وجود مبارزه‌هایی است که انجام می‌دهید. در طول هر قسمت از خط داستانی شاهد یک سری مبارزه با شخصیت‌های دنیای مارول و کپکام یا سربازان اولتران سیگما هستیم که هر کدام از آن‌ها از هیجان بالایی برخوردار بوده و رفته رفته، به تکامل می‌رسند.

 

سنگ‌های ابدیت رنگ و بویی جدید را به بازی داده‌اند

 

با اینکه مبارزات بخش داستانی Marvel vs. Capcom: Infinite از مکانیزم خوبی برخوردار هستند اما، مبارزات و گیم‌پلی بازی چهره واقعی خود را در قسمت‌هایی نظیر آرکید یا مبارزه با هوش مصنوعی نشان می‌دهند. سیستم مبارزات بازی بدین شکل است که یک تیم از شخصیت‌های محبوب خود را تشکیل داده و وارد بازی می‌شوید. جذاب‌ترین نکته Marvel vs. Capcom: Infinite که سیستم مبارزات این بازی را خاص جلوه می‌دهد، سنگ‌های ابدیت هستند. سنگ‌هایی که در خط داستانی به دنبال جمع کردن آن‌ها بودید تا بتوانید اولتران سیگما را از بین ببرید، در اینجا خود را در دل مبارزات بازی قرار داده و به یکی از المان‌های اصلی تبدیل شده‌اند. پس از انتخاب شخصیت‌های مبارزه‌ای خود، باید از میان ۶ سنگ ابدیت بازی، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. هر سنگ قدرت خاصی دارد و عملکرد متفاوتی را از خود به نمایش می‌گذارد. برای مثال هنگام استفاده از سنگ قدرت در جریان بازی، قدرت شخصیت شما افزایش پیدا می‌کند یا سنگ روح به شما اجازه بازی کردن با هر دو شخصیت‌تان را می‌دهد. البته استفاده از این سنگ‌ها به نحوی نیست که همیشه بتوانید از آن‌ها استفاده کنید بلکه، یک نوار مخصوص به خود را در پایین صفحه نمایش داشته که دو قسمتی است و با پر شدن اولین قسمت، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. درکنار اضافه شدن این ویژگی به بازی، تفاوت اصلی Marvel vs. Capcom: Infinite نسبت به نسخه پیشین خود، تعداد نفراتی است که در تیم‌تان قرار می‌دهید.

بررسی بازی Marvel vs. Capcom: Infinite

در بازی Marvel vs. Capcom 3 شاهد مبارزات سه به سه بودیم که در Marvel vs. Capcom: Infinite به مبارزات دو به دو تغییر یافته و به شخصه این تغییر را کمک بزرگی در سریع شدن و رشد مبارزات بازی می‌دانم. بازی Marvel vs. Capcom: Infinite پر شده از کمبو‌ها و ضربات ترکیبی سریعی که می‌توانید آن‌ها را با نفر دوم تیم خود ترکیب کرده و آسیب جدی را به حریف وارد کنید. همچنین تیم مقابل نیز قادر به انجام تمامی این کارها است و اگر هوشیار نباشید، آسیب جدی به شما وارد می‌شود. از طرفی تیم سازنده سعی کرده بازی‌ای را خلق کند که تازه‌ کارها و اشخاصی که هیچ‌ ایده‌ای از بازی‌های مبارزه‌ای ندارند، بتوانند به راحتی با آن سرگرم شده و خودی نشان دهند. به عبارتی ضربات ترکیبی و خفن بازی به شکلی است که به راحتی می‌توانید آن‌ها را روی حریف خود اعمال کنید. از این‌رو شاهد ضربات هایپر کومبو هستیم که همان ضربات ویژه هر شخصیت به حساب می‌آیند. دو نوع ضربه هایپر کومبو وجود دارد؛ اولین ضربه با نام هایپر کومبو آسان شناخته می‌شود که تنها کافی است دو عدد دکمه را همزمان نگه دارید تا ضربه مورد نظر اعمال شود. دومین ضربه هایپر کومبو اصلی و ویژه است که تنها با فشردن دکمه به صورت همزمان و جهت دادن ضربه ویژه هر شخصیت روی حریف اعمال می‌شود! شاید آسان شدن استفاده از کومبوها برای تازه‌کارها خوب باشد ولی این مورد شدیدا هواداران قدیمی این سری را اذیت خواهد کرد.

 

از ساختار پایه‌ای مبارزات که خارج شویم، هوش مصنوعی موردی است که در این بازی تاثیرات آن را مشاهده خواهید کرد. چه در بخش داستانی و چه بخش آرکید بازی، شاهد مبارزه‌هایی هستیم که رفته رفته سخت‌تر خواهند شد و از تعادل خوبی برخوردار هستند. عیار اصلی یک بازی مبارزه‌ای در دو بخش مشخص می‌شود. اولین بخش، همان مبارزات دو نفره است که با یکی از دوستان‌تان پای یک کنسول انجام می‌دهید و دومین مورد، مبارزات آنلاین بازی است. اگر این دو بخش نتوانند به خوبی خودی نشان دهند، اثر مورد نظر به هیچ‌وجه نمی‌تواند یک بازی سرگرم کننده در طولانی مدت باشد و پس از گذشت چند هفته یا حتی چند روز، مخاطب خود را خسته خواهد کرد.

 

بخش Player vs Player بازی  جذابیت بالایی دارد و زمانی که با یکی از اعضای خانواده یا دوستان‌تان بازی می‌کنید، لذت واقعی یک بازی مبارزه‌ای را خواهید چشید. آن هم زمانی که با اثری روبه‌رو هستیم که دارای مبارزات سریع و هیجان انگیزی است. بخش آنلاین بازی با اینکه دارای سه حالت مختلف برای بازی کردن است اما متاسفانه از تعداد بازیکن‌های پایینی برخوردار بوده و بعضی وقت‌ها برای اینکه بازیکنی پیدا شود، باید حدود ۳۰ الی ۴۰ دقیقه منتظر بمانید تا شاید به یکی از بازیکنان بخش آنلاین بازی متصل شوید. در مجموع بخش چندنفره آنلاین بازی Marvel vs. Capcom: Infinite به سه قسمت مسابقات Ranked، مسابقات کژوال و Beginner League تقسیم می‌شود. کمی بالاتر در مورد ساده بودن استفاده از کمبوها سخن گفتیم. شاید با خود بگویید که این مورد آن‌چنان ایراد بدی نیست ولی ساده بودن کمبوها مقابل هوش مصنوعی آن چنان مورد بدی نیست اما در بخش آنلاین ضعف خود را نشان می‌دهد. جایی که بازیکنان برای اثبات قدرت خود با یکدیگر رقابت می‌کنند و اگر سیستم کمبوها و ضربات بازی از سادگی خاصی برخوردار باشد، دیگر فرقی بین یک بازیکن تازه‌کار و یک بازیکن حرفه‌ای وجود نخواهد داشت.

 

کافی است نگاهی به قیافه شخصیت‌های بازی بیاندازید تا به عمق فاجعه در این بخش پی ببرید

 

هرچقدر گیم‌پلی بازی خوب و یک پارچه است، گرافیک و طراحی‌های بازی به همان اندازه ناامید کننده ظاهر شده‌اند. با شروع بازی و بخش داستانی اولین موردی که مشاهده می‌کنید و حسابی حال شما را می‌گیرد، طراحی‌ شخصیت‌های بازی است. از کاپیتان آمریکایی گرفته تا ثور و ریو و چان لی و اکثر شخصیت‌های دنیای مارول و کپکام که در این بازی قرار دارند، همگی به طرز مضحکی طراحی شده و اصلا نمی‌توانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. بد بودن طراحی‌های بازی زمانی به اوج می‌رسد که وارد سکانس‌هایی می‌شوید که شخصیت‌ها باید از خود عکس العمل نشان دهند و اگر به صورت آن‌ها دقت کنید، در بعضی از صحنه‌ها شاهد ضعف در طراحی چهره شخصیت‌ها خواهید بود. مورد دیگر، شخصیت‌های کم بازی است. در دنیای بازی Marvel vs. Capcom: Infinite تنها ۳۰ شخصیت در دسترس مخاطب قرار دارد. درست است که ۳۰ شخصیت برای ابتدای کار خوب است ولی اگر به دنیای مارول و شخصیت‌های سری‌های کپکام نگاه بیاندازیم، می‌بینیم که با شخصیت‌های محبوب زیادی طرف هستیم اما تیم سازنده، در شخصیت‌های مارول نه از چهار شگفت انگیز استفاده کرده و نه از تیم افراد ایکس! از طرفی در شخصیت‌های کپکام، تنها شاهد تعداد محدودی بازی هستیم و از هر بازی، نهایت سه شخصیت در دل Marvel vs. Capcom: Infinite قرار داده شده است.

 

بررسی بازی Marvel vs. Capcom: Infinite

 

شخصیت‌های بازی به خوبی بالانس نیستند

 

در کنار تمامی این ایرادها، بالانس نبودن شخصیت‌ها تا حدی روی مبارزات و گیم‌پلی مخصوصا در بخش آنلاین تاثیر گذاشته است. برای مثال شخصیت اسپنسر (شخصیت بازی Bionic Commando) عملا شخصیتی است که بازی کردن با آن، اعصاب شما را خورد خواهد کرد زیرا دست‌اتان برای انجام کمبوهای مختلف باز نیست اما دانته را می‌توان قوی‌ترین و مفیدترین شخصیت بازی Marvel vs. Capcom: Infinite دانست که کمبوهای ترکیبی و سرعتی زیادی داشته و حسابی حریف را اذیت می‌کند. اما از حق نگذریم، بازی شامل صحنه‌های سینمایی زیادی است که اکثر آن‌ها به خوبی طراحی شده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. همچنین طراحی‌های محیط و استیج‌های بازی نیز در نوع خود متنوع کار شده است که در جریان آن شاهد استیج‌هایی از محیط‌های مختلف دنیای مارول و کپکام نظیر ساختمان اونجرز و محیط Xgard (این استیج ترکیبی از محیط ازگارد و MMX است) هستیم.

 

مبارزات بازی و هیجانی که به مخاطب القا می‌کنند زمانی شکل واقعی خود را نشان می‌دهد که پای موسیقی بازی به وسط می‌آید. در طول مراحل بازی اگر شخصیت‌هایی مثل ریو یا دانته را بردارید، شاهد شنیدن موزیک‌های منحصر به فردشان هستید. برای مثال اگر یک استریت فایتر باز باشید، حتما موسیقی استیج ریو را به یاد دارید یا موسیقی منحصربه‌فرد شخصیت دانته در بازی Devil May Cry 3 که حسابی هیجان‌انگیز بود. از نظر دیالوگ نیز در طول خط داستانی شاهد دیالوگ‌های شوخ طبعانه و طنزآلودی از سوی شخصیت‌هایی نظیر راکت هستیم که خستگی بخش داستانی را تا حد کمی از بدن شما خارج می‌کنند.

 

بررسی بازی Marvel vs. Capcom: Infinite

 

درآخر بازی Marvel vs. Capcom: Infinite شاید در اندکی از بخش‌های بازی شما را تحت تاثیر قرار دهد ولی آن اثری نیست که هواداران منتظر آن بودند و اگر یک هوادار پر و پا قرص نسخه‌های پیشین و بازی‌های مبارزه‌ای کپکام باشید، حسابی ناامید خواهید شد. با اینکه گیم‌پلی و هسته آن هیجان انگیز است ولی ضعف‌هایی را دارد که چشم پوشی از آن‌ها غیرممکن است. اگر یک تازه‌کار هستید، بازی Marvel vs. Capcom: Infinite برای شما ساخته شده است اما اگر یک حرفه‌ای هستید، این بازی شاید گزینه‌ی مناسبی برای شما نباشد؛ مخصوصا در بخش چندنفره که دیگر حد و مرزی بین یک بازیکن تازه‌کار و حرفه‌ای وجود ندارد.

 

 

 


 

  کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 308
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , کمیک | Comic , ,
بازدید : 308
mehdi
19:28
یک شنبه 14 آبان 1396

اخبار جدید بازی Spider-Man


استودیو اینسومنیاک‌گیمز طی یک پخش زنده ویدیویی اطلاعات جدیدی از بازی Spider Man منتشر کرد. در این ویدیو افرادی چون نویسنده بازی یعنی جان پاکوئت، کارگردان هنری بازی یعنی جکیندا کیو، کارگردان بازی یعنی برایان اینتیهار و مدیر روابط عمومی استودیو یعنی جیمز استیونسون با تحلیل و موشکافی تریلر فوق‌العاده‌ی بازی که در مراسم هفته بازی‌های پاریس منتشر شد، اطلاعات بسیاری در رابطه با بازی منتشر کردند.

اول از همه باید بدانید که طبق اعلام سازندگان تمام این تریلر از روی موتور بازی به صورت زنده ضبط شده‌ بود، یا به زبان ساده‌تر هرچه در این تریلر دیدیم در بازی اصلی به همین شکل خواهند بود.

سازندگان بازی می‌خواستند تا حد امکان یک پیتر پارکر واقعی بسازند، تمامی حرکات و رفتار کاراکتر پیتر پارکر از روی یک بازیگر واقعی اسکن شده است. متاسفانه سازندگان بازی اسمی از این بازیگر نبردند. دستبند‌های روی دست پیتر نیز «دستگاه‌های تارانداز» هستند. به طور دقیق‌تر این دستبند‌ها، تارانداز‌های ماشینی هستند که در لباس پیتر قرار می‌گیرند. رابطه‌ی پیتر با مری جین واتسون «پیچیده» توصیف شده است. کاراکتر مری‌ جین نیز در بخش‌هایی از بازی قابل‌ کنترل خواهد بود و به فعالیت‌های مربوط به کارش مشغول خواهد بود. سازندگان اطلاعات بیشتری در این رابطه منتشر نکردند.

تیم سازنده بازی سعی کردند با پیر‌تر نشان دادن کاراکتر «عمه می» او را به صورت بهتری در داستان پیتر جای دهند. عمه می همچنان انرژی و شوق زیادی برای کار‌های داوطلبانه و کمک به افراد مختلف دارد، در واقع بنری که با نوشته‌ی «ممنون برای پنج سال خدمت» در تریلر دیدیم برای عمه می نصب شده بود.

تریلر به ما نشان داد که هنگامی که مرد عنکبوتی موفق می‌شود، پیتر پارکر شکست می‌خورد. مسئله‌ای که نقش بسیار مهمی در بازی خواهد داشت. درواقع آن قسمت از تریلر که پیتر وارد آپارتمانش شد به این موضوع اشاره شد، چرا که به لطف عملکرد خوب تیم انیمیشن بازی در این سکانس یک اخطار «تخلیه» روی درب آپارتمان پیتر دیده‌ می‌شد.

بازی Spiderman

بازیکنان در این بازی تمامی جنبه‌های زندگی پیتر را تجربه خواهند کرد، برای مثال زمانی که او مردعنکبوتی نیست هم می‌توانید او را کنترل کنید. طبق گفته سازندگان خیلی سخت است که بخواهید داستان یک انسان را بدون نشان دادن جنبه‌ی انسانی پروتاگونیست آن روایت کنید. البته، در بیشتر قسمت‌های بازی شما باید در نقش پیتر پارکری که لباس مردعنکبوتی به تن دارد ظاهر شوید.

شخصیت مایلز مورالس (Miles Morales) نیز پیتر را می‌شناسد، او در یک کار خیریه مربوط به پیتر و عمه می در پناهگاه خیریه‌ی عمه می شرکت می‌کند. او در بازی ۱۵ ساله است، پیتر نیز در بازی ۲۳ ساله است. این در حالی است که رابطه بین او و مایلز برای چگونی رشد شخصیتش بسیار مهم است. کاراکتر مایلز در ابتدا در بازی حضور نداشت اما سازندگان تصمیم گرفتند او را به عنوان یک عنصر جدید برای داستان به بازی اضافه کنند. این کاراکتر به سازندگان اجازه می‌دهد تا شخصیت دیگری از پیتر را به نمایش بگذارند.

دکتر نورمن آزبورن هم در بازی حضور دارد، آزبورن اکنون شهردار نیویورک است و مشغول برگزاری دور جدید انتخابات است. تریلر نگاه کوتاهی به «سانکتوم سانتوروم» یعنی مرکر فرماندهی دکتر استرنج هم داشت. تیم سازنده بازی برای ساخت یک «نیویورک مارولی» با کمپانی مارول همکاری کرده‌اند، البته دنیای بازی فضاهای زیادی از سمت سازندگان بازی هم دارد. جالب است بدانید که، تیم سازنده بازی قصد داشته تا لوکیشن‌هایی که مکان فیزیکی یا واقعی هستند را به طور دقیق درمحل واقعی‌شان بازسازی کند. سازندگان همچنین گفتند که شهر نیویورک در بازی دقیقا با نیویورک واقعی یکی نیست، ولی استودیو اینسومنیاک گیمز سعی کرده است تا بتواند حال و هوای کلی نیویورک را با حفظ ویژگی‌هایش بازسازی کند.

سازندگان بازی همچنین توضیحاتی در رابطه با تغییرات بصری لباس اسپایدرمن نسبت به تریلر قبلی رایه کردند. کارگردان هنری بازی اعلام کرد که تیم سازنده باید این لباس را با فیزیک مبتنی بر رندر شدنش سازگار کند. این به این معنی است که استاندارد کردن این لباس نتایج چشم‌گیری در بر داشت. این نتایج در واقع همان چیزی بود که تیم سازنده دنبالش بودند، ولی این مورد کمی بیش از انتظارات آن‌ها پیش رفته است. علاوه بر این، مرد عنکبوتی در این تریلر در فضای پر سروصدا‌تر و انفجاری‌تری قرار گرفت، با توجه به این ماجرا می‌توان فهمید که این لباس قدرت‌های اضافی نیز دارد. تیم سازنده نیز از اینکه توانسته لباس مردعنکبوتی را به این مرحله برساند خوشحال است، ولی آن‌ها فکر می‌کنند این مقدار برای بازی نهایی زیاد است به همین دلیل می‌خواهند سطح لباس را به سطح قبلی بازگردانند. درواقع لباس اسپایدرمن نسبت به تریلر قبل عوض نشده است اما کار کردن روی آن باعث شده بود که متفاوت به نظر برسد.

بازی Spiderman

روی دیوار اتاق پیتر یک پوستر مسابقه در رینگ می‌بینیم که نشان دهنده‌ی نقطه‌ی آغاز دوران مردعنکبوتی است. روی این پوستر نیز تاریخ تولد یکی از مبارزان این رشته یعنی ۱۱ آگوست ۲۰۱۰ را نشان می‌دهد، و با توجه به این که وقایع بازی در سال ۲۰۱۸ در جریان است می‌توان فهمید که هشت سال از مرد عنکبوتی شدن پیتر می‌گذرد. یکی دیگر از پوستر‌های اتاق پیتر یک عکس از او، هری آزبورن و مری جین در دوران دبیرستان است. در جایی دیگر نیز عکسی از عمه می و عمو بن دیده می‌شود. گیاه صورتی رنگ نیز به مربوط گذشته‌ی مجموعه است. البته گیاهی که متاسفانه به دلیل کم‌توجهی پیتر از بین رفته است.

تعداد دشمنان حاضر در بازی بسیار بیشتر از دونفری که تاکنون دیده‌ایم است، از آنتاگونیست‌های قدیمی مانند کینگ‌پین و شاکر بگیرید تا تازه وارد‌هایی مانند آقای منفی! همچنین لباس‌ها و کاراکترهای بسیار بیشتری هستند که هنوز معرفی نشده‌اند. همچنین ما می‌دانیم که کاراکتر اصلی شخصیت شاکر، همان هرمین چالتز خودمان خواهد بود.

بازی Spider Man در سال 2018 به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. پیش از این نیز چند اسکرین شات جدید از بازی با کیفیت 4K منتشر شد.

شما با لینک زیر می‌توانید این تریلر مذکور از بازی مرد عنکبوتی را مشاهده و دریافت کنید:

برای مشاهده و دانلود فیلم کلیک کنید

 

 


 

 

 

  کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

 

 



تعداد بازدید از این مطلب: 326
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , کمیک | Comic , ,
بازدید : 326
mehdi
13:18
شنبه 13 آبان 1396

تصویر جدیدی از ماسک دث استروک منتشر شد


جو منگنیلو، بازیگر منتخب برای شخصیت اصلی فیلم دث استروک (Deathstroke) اخیرا تصویری از نمای نزدیک ماسک آسیب دیده اسلید ویلسون، ملقب به دث استروک منتشر کرد.

طبق قرارهای گذشته و خبرهای مختلفی که منتشر شده بود، قرار بود جو منگنیلو نقش اسلید ویلسون، ملقب به دث استروک را در فیلم اختصاصی بتمن به نام The Batman ایفا کند. اما مدتی بعد از اعلام این خبر مشخص شد که او در این اثر حضور ندارد و این موضوع کنسل شد؛ به طوری که همه تصور می‌کردند که دیگر این شخصیت هیچ راه دیگری برای درخشیدن روی پرده سینما ندارد. اما مثل اینکه اینطور نیست و کمپانی برادران وارنر و دی سی قصد دست کشیدن از این شخصیت محبوب را ندارند.

زمانی که فیلمنامه فیلم اختصاصی بتمن که توسط خود بن افلک و جف جانز نوشته شده بود کنار گذاشته شد و مدتی بعد از آن مت ریوز قراردادی مبنی بر کارگردانی این پروژه امضا کرد و تصمیم گرفت که فیلمنامه این اثر را بازبینی کند و به عبارتی از ابتدا آن را بنویسد، به نظر می‌رسید که باز هم شانس دیگری برای هنرنمایی و درخشیدن اسلید ویلسون ملقب به دث استروک با بازی جو منگنیلو روی پرده سینماها وجود دارد. شایعات مختلفی حول محور این شخصیت مطرح شده بود که ادعا می‌کرد این شخصیت در فیلم Justice League (لیگ عدالت)‌ حضور داشته و به‌عنوان یکی از شخصیت‌های شرور این اثر، برای لکس لوثر کار می‌کند. اما مدتی بعد به نظر می‌رسید که این صحنه‌ها (البته اگر در ابتدا فیلمبرداری شده باشند)، به طور کلی از فیلم لیگ عدالت حذف شده است. به همین ترتیب تا مدتی پیش طرفداران تصور می‌کردند که شخصیت دث استروک دیگر هیچ شانسی برای درخشیدن روی پرده نقره‌ای سینما ندارد.

حال به نظر می‌رسد که اسلید ویلسون می‌تواند کمی بیشتر زنده بماند و برای مبارزه دیگری به روی پرده سینما برود. اوایل این هفته بود که باخبر شدیم که کارگردان فیلم The Raid (یورش) یعنی گرت ایوانز قرار است کارگردانی این اثر اختصاصی را بر عهده بگیرد. علاوه بر کارگردانی، به احتمال خیلی زیاد ایوانز وظیفه نویسندگی اسکریپت و فیلمنامه را هم بر عهده می‌گیرد. البته ناگفته نماند که همانطور که انتظار می‌رفت، جو منگنیلو برای بازی در نقش شخصیت منفی و شرور داستان بتمن یعنی اسلید ویلسون ملقب به دث استروک انتخاب شده و حضور او قطعی هم شده است.

اینکه فیلم اختصاصی Deathstroke چه زمانی قرار است به طور رسمی روی پرده نقره‌ای اکران شود هنوز مشخص نیست و یکی از اسراری است که ما نمی‌دانیم. اما جو منگنیلو شب گذشته تصویری از نمای نزدیک ماسک شخصیت دث استروک را که بر اثر مبارزه کمی آسیب دیده است در حساب کاربری رسمی خود در توییتر منتشر کرد که نشان می‌دهد او یک مبارز تازه‌کار نیست و می‌توان او را یکی از جنگجویان بسیار باتجربه دنیای فیلم‌های کمپانی دی‌سی دانست. بیایید نگاهی به این تصویر زیبا بیندازیم:

Slade Wilson - Deathstroke

از آنجایی که در اخبار مختلف اعلام شده بود و در ابتدا قرار بود که منگنیلو نقش این شخصیت را در فیلم اختصاصی بتمن هم ایفا کند، مشخص نیست که پروژه جدید دی‌سی با محوریت دث استروک چقدر روی فیلمنامه و داستان اصلی فیلم بتمن تاثیر خواهد گذاشت. زمانی که مت ریوز به طور رسمی برای هدایت و کارگردانی فیلم بتمن بر سر پروژه آورده شد، خیلی صریح اعلام کرد که فیلمنامه نوشته‌شده قبلی را استفاده نخواهد کرد. پس با این حساب هنوز مشخص نیست که آیا این شخصیت در این اثر هم حضور دارد یا خیر.

شخصیت دث‌ استروک که با نام دث استروک نابودگر (Deathstroke the Terminator) هم در دنیای کامیک شناخته می‌شود، نخستین بار در کتاب کامیک The New Teen Titans در سال ۱۹۸۰ معرفی شد. این مزدور همیشه مسلح در طیف گسترده‌ای از کامیک‌های دی‌‌سی و انیمیشن‌های سریالی طی سال‌های اخیر حضور داشته است. او علاوه بر اینکه دشمن شخصیت بتمن است، دشمن اصلی کماندار سبز (Green Arrow) نیز است. اگر این پروژه ادامه پیدا کند و ساخت آن قطعی شود، نمی‌توان گفت که این فیلم، اولین حضور او در دنیای واقعی بوده و اولین لایو اکشنی است که در آن حضور دارد. پیش از آن و در تلویزیون، دث‌ استروک با بازی مانو بنت به‌عنوان دشمن اصلی کماندار سبز در فصل دوم سریال Arrow (کماندار) حضور داشت. دث‌ استروک، مزدور معروف دنیای کامیک دی‌‌سی توسط مرو ولفمن و جورج پرز خلق شده است و در موارد متعددی با شوالیه تاریکی در کامیک‌های مختلف مبارزه کرده است و حتی بارها او را در مبارزات تن‌به‌تن شکست داده است. این شخصیت همچنین در دنیای بازی نیز از جمله بازی Batman: Arkham Knight و بازی Batman: Arkham Origins حضور داشته است.
 

 


 

  کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 610
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 610
mehdi
10:9
جمعه 12 آبان 1396

واکنش منتقدان به فیلم Thor: Ragnarok


بعد از انتشار تریلر‌های مختلف، ویدیوهای کوتاه و پوسترهای متنوع و افزایش شدت هیجان طرفداران از هر طریقی، بالاخره انتظارها به پایان رسیده و زمان خیلی خیلی کمی تا اکران عمومی فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) باقی مانده است. گفته شده که شخصیت ثور به‌عنوان قوی‌ترین عضو تیم انتقام جویان شمرده می‌شود. او ابتدا در اثر اختصاصی خود یعنی فیلم Thor (ثور - ۲۰۱۱)‌ روی پرده سینماها ظاهر شد و بعد از آن در فیلم The Avengers (انتقام جویان - ۲۰۱۲) با اعضای تیم اونجرز روبه‌رو شد. فیلم ثور: راگناروک جدیدترین و مورد انتظارترین اثر اکشن، ماجراجویی، علمی تخیلی، درام، فانتزی و کمدی کمپانی Walt Disney Studios Motion Pictures و مارول استودیو بوده است. کارگردانی فیلم Thor: Ragnarok بر عهده تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم شکار برای مردم وحشی (Hunt for the Wilderpeople)، بوده است و استفانی فولسوم، کریگ کایل، اریک پیرسون و کریستوفر یوست کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

کریس همسورث در نقش ثور، تام هیدلستون در نقش لوکی، ادریس البا در نقش هایمدال، آنتونی هاپکینز در نقش اودین، تسا تامپسون در نقش والکری، کارل اوربان در نقش اسکرج، مارک روفالو در نقش بروس بنر/هالک، جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ، کیت بلانشت در نقش هلا، بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، کلنسی براون در نقش سورت، جیمی الکساندر در نقش سیف و سم نیل در نقشی نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Ragnarok حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

البته لازم به ذکر است که هنرنمایی شخصیت ثور و کریس همسورث در قالب این نقش به همین سه فیلم ختم نشده و او در آثار دیگری از قبیل Thor: The Dark World (ثور: دنیای تاریک - ۲۰۱۳) و فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام جویان: عصر اولتران - ۲۰۱۵) هم به ایفای نقش پرداخته است. به علاوه همسورث در سکانس‌های پایانی فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج - ۲۰۱۶) هم به‌عنوان شخصیت ثور حضور به عمل آورده است. از هرچه بگذریم، از آثار جدید و فوق‌العاده هیجان‌انگیزی که او در آینده‌ای نزدیک قرار است در آنها ظاهر شود نباید بگذریم. او علاوه بر فیلم ثور: راگناروک، قرار است در فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت - ۲۰۱۸) و دنباله آن که هنوز نامی رسمی برای آن تعیین نشده و در حال حاضر همه آن را با نام The Avengers 4 (انتقام جویان 4 - ۲۰۱۹) می‌شناسند هم حضور داشته باشد.

فیلم ثور: راگناروک در تاریخ ۱۰ اکتبر (۱۸ مهر) در سینمای El Capitan Theatre به اکران درآمده است. از آنجا که تقریبا چند روزی از اکران این فیلم در سینمای El Capitan Theatre می‌گذرد، سایت‌های بین‌المللی معتبر و محبوب در زمینه نقد فیلم و سریال، نقد و امتیاز‌های خود را برای این فیلم منتشر کرده‌اند. بر این اساس، جدیدترین قسمت سری فیلم ثور به نام Thor: Ragnarok توانسته میانگین نمرات بالای ۷۴ را از بین ۳۲ نقد فیلم که در سایت متاکریتیک قرار گرفته، به نام خود ثبت کند. در ادامه مروری بر نقد فیلم Thor: Ragnarok از دید سایت‌های معتبر دنیا خواهیم داشت؛ اما پیش از آن می‌توانید خلاصه‌ی رسمی‌ داستان این فیلم را هم بخوانید:

ثور بدون چکش معروف و فوق‌العاده قدرتمند خود به نام میولنیر، در عالم دیگر در سیاره‌ای حبس شده است. در همین حین متوجه می‌شود که تنها راهی که برای متوقف کردن راگناروک در پیش روی او قرار دارد این است که با زمان مبارزه کند یا به عبارت دیگر تمام سعی خود را بر این بگذارد که هرچه زودتر خود را از این سیاره نجات دهد و به آزگارد بازگردد؛ چرا که هلا، یکی از بی‌رحم‌ترین و قدرتمندترین دشمنان ثور قصد دارد راگناروک را فرا بخواند و به وسیله آن محل زندگی و جهان متعلق به ثور به همراه مردمان و ساکنان آن را به طور کل نابود کند. اما اول از همه ثور باید از یک نبرد گلادیاتوری که او را در مقابل متحد و همکار سابقش که در تیم انتقام جویان با هم فعالیت می‌کردند، یعنی هالک شگفت‌انگیز، قرار می‌دهد جان سالم به در ببرد تا بتواند به هدف اصلی خود بپردازد.

Thor: Ragnarok

مایکل او سالیوان | واشنگتون پست
۱۰۰ از ۱۰۰

با اینکه با رده‌بندی سنی‌ای که به این اثر اختصاص داده شده به نظر می‌رسد که فقط به درد پسربچه‌های ۱۳ ساله یا طرفداران دو آتشه و پر و پا قرص فیلم‌های کمپانی مارول می‌خورد، اما اصلا اینطور نیست. در این دوره و زمانه که استرس و فشار‌های عصبی بسیار زیاد شده است، «راگناروک» (کلمه‌ای در افسانه مردم اسکاندیناوی که هم اشاره به پایان دنیای قدیمی و هم اشاره به تولد دوباره یک دنیای جدید و بهتر دارد)، در بهترین زمان ممکن به روی پرده سینما رفت و زمان مناسب دیگری برای اکران این فیلم پیدا نمی‌شد. علاوه بر آن فیلمنامه فیلم Thor: Ragnarok بسیار جذاب است و عالی کار شده و می‌توان گفت که به‌شدت قابل تحسین است.

بریانان بیشاپ | ورج
۹۱ از ۱۰۰

بالاخره ما با این فیلم توانستیم یک نسخه هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده ساخته‌شده از این ایده را که یک فیلم کمپانی مارولی در واقع چه شکل و شمایلی باید داشته باشد و چگونه باید باشد ببینیم. در آخر این ایده هم منجر به ساخت یک فیلم پرشور و لذت‌بخش شد. من در این اثر آن شور و اشتیاقی را که در طی سالیان دراز از فیلم‌های ابرقهرمانی کسب نکرده بودم بالاخره به دست آوردم و بعد از مدت طولانی از دیدن یک اثر ابرقهرمانی تا حد خیلی زیادی سرگرم شدم.

ریچل وبر | توتال فیلم
۹۰ از ۱۰۰
این اثر یکی از فیلم‌های کمپانی مارول است که به‌درستی می‌داند در کجا خنده و مسخره‌بازی را به میان بیاورد و در کجا باید بیننده را میخکوب کند و هیجان بیافریند. این یکی از آثاری است که از ابتدا تا انتهای بزرگ و خفن آن لذت خواهید برد. و بله درست شنیدید، شما باید تا آخر آخر پایان فیلم بنشینید و صحنه‌های پس از پایان آن را هم با دقت نگاه کنید.

بیل گودی کونتز | آریزونا ریپابلیک
۸۰ از ۱۰۰

فیلم Thor: Ragnarok در نوع خود یک انفجار بود؛ یک فیلم خالص و فوق‌العاده خوب و هیجان‌انگیز.

دیوید ادلستاین | مجله نیویورک (وولچر)
۸۰ از ۱۰۰
این فیلم به احتمال زیاد یکی از آثار مورد علاقه من خواهد بود؛ البته بر خلاف نظر خیلی بینندگان و منتقدان دیگر.

فیل د سملین | تایم اوت نیویورک
۸۰ از ۱۰۰

در دنیایی که فیلم‌های بلاک باستری مختلف، روز به روز تیره و تارتر می‌شوند، اکران چنین اثری که علاوه بر بلاک باستری و ابرقهرمانی بودنش حس طنز و شوخی و سرگرم‌کنندگی را دارد، خیلی لذت‌بخش است.

Thor

جیمز دایر | امپایر
۸۰ از ۱۰۰

درون این اثر هم صحنه‌های خنده‌دار و بامزه و هم سکانس‌های هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده به‌شدت زیاد است. می‌توان گفت که این اثر مهم‌ترین، جالب‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین فیلمی است که تایکا وایتیتی و کمپانی مارول به کمک هم تا امروز تولید کرده‌اند.

آلونسو دیورالد | وارپ
۷۸ از ۱۰۰

تصور این موضوع اصلا سخت و دشوار نیست که یک بیننده جوان یا به طور کل هر بیننده‌ای، با دیدن صحنه‌های هیجان‌انگیز و اکشن فیلم Thor: Ragnarok عقل و هوش از سرش بپرد و زمانی که متوجه شود و ببیند که این اثر چقدر بامزه و خنده‌دار است، دوباره همانند اول عاشق آن بشود.

جیم وجوودا | آی‌جی‌ان
۷۷ از ۱۰۰

یک فیلم جذاب، خنده‌دار و سرگرم‌کننده که به خاطر به‌کارگیری طراحی‌های متمایز، صحنه‌های اکشن و هیجان‌انگیز، بهره‌گیری از سبک فیلم‌های دهه ۸۰ و استفاده از شخصیت‌ها و بازیگران محبوب در بین فیلم‌های ساخته‌شده از ثور، سرگرم‌کننده‌تر و محبوب‌تر از بقیه شناخته می‌شود. شیمی فوق‌العاده خوب و عالی‌ای که بین سه شخصیت ثور، هالک و والکری وجود داشت، باعث شد که تا خیلی زیادی به جلوه‌های ویژه این فیلم روح و جان و انسانیت ببخشد. همچنین ما در انتهای این فیلم کاملا متوجه می‌شویم که چرا به ثور «خدای رعد و برق» گفته می‌شود و چقدر این نام به او می‌آید.

کریس ناشاواتی | اینترینمنت ویکلی
۷۵ از ۱۰۰

فیلم Thor: Ragnarok درست همانند یک سیستم ارسال و تحویل جک عمل می‌کند و زمانی که شما این اثر را تماشا می‌کنید کاملا متوجه می‌شوید که به‌خوبی توانسته این کار را انجام دهد. فیلم خیلی خوب و کاملا سرگرم‌کننده‌ای است.

مت سینگر | اسکرین کراش
۷۰ از ۱۰۰


فیلم ثور: راگناروک اثری واقعا رنگارنگ و چشم‌نواز و سرگرم‌کننده است که بازیگران و شخصیت‌های خیلی زیادی در آن حضور دارند و همین موضوع کار کریس همسورث را به نسبت خیلی راحت می‌کند. فقط کافی است که او جذاب و خوب به نظر برسد، خفن باشد و حسابی از پس دشمنانش بربیاید و خود را برای مبارزات آینده (که اولین مبارزه مهم آینده او در فیلم انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت است) کاملا آماده سازد. البته نمی‌توان گفت که فیلم کاملا بی‌نقصی است و هیچ مشکلی ندارد. فیلم Thor: Ragnarok همانند یک تلویزیون خیلی بزرگ و صاف است که یک روی یک دیوار با یک سوراخ خیلی بزرگ که درست در وسط آن قرار دارد آویزان شده است. تلویزیون خیلی زیبا و دوست‌داشتنی است، اما مشکل آن حفره و سوراخ روی دیوار را حل نمی‌کند. تنها کاری که می‌کند این است که فقط این حفره را می‌پوشاند.

استیو رز | گاردین
۶۰ از ۱۰۰


فیلم‌هایی که بر اساس کتاب‌های کامیک ساخته می‌شوند، زمان خیلی زیادی را صرف کردند و در این زمان به‌شدت تلاش کردند که جدی گرفته شده و به‌عنوان یکی از سرگرمی‌های بزرگسالان شمرده شوند. اما ثور تقریبا تصدیقی است که این فیلم‌ها نمی‌توانند به طور کامل از متریال‌هایی که در کتاب‌های کامیک بوکی هست استفاده کنند. این احتمالا عجیب‌ترین استراتژی ثور است.

پیتر دبروژ | ورایتی
۴۰ از ۱۰۰

با اینکه این حرف اصلا عجیب نیست اما من فکر می‌کنم که فیلم ثور: راگناروک از بقیه قسمت‌های این سری فیلم بهتر است. البته من اینگونه تصور می‌کنم؛ آن هم به این دلیل است که بالاخره من و نویسندگان این فیلم به یک نقطه اشتراک رسیدیم: که سری فیلم ثور به‌شدت غیرمنطقی است.

Thor Ragnarok Review Roundup

 

 


 

  کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

 

تعداد بازدید از این مطلب: 228
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 228
mehdi
10:1
جمعه 12 آبان 1396

اطلاعات جدیدی از فیلم کاپیتان مارول Captain marvel اعلام شد


در اوایل سال جاری میلادی، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در یک مصاحبه اعلام کرد که فیلمبرداری و تولید فیلم Captain Marvel احتمالا از ماه فوریه سال ۲۰۱۸ (بهمن-اسفند ۱۳۹۶) آغاز خواهد شد. با این حال، مدتی پیش خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه فیلمبرداری و تولید این فیلم برای شروع از ماه ژانویه ۲۰۱۸ (دی-بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. همچنین طرفداران دوست دارند که به‌زودی اولین تصویر رسمی از کاپیتان مارول را مشاهده کنند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات تازه‌ای از زمان و مکان شروع فیلمبرداری این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول منتشر شده است.

طبق اطلاعاتی که وب‌سایت OmegaUnderground منتشر کرده، فیلمبرداری و تولید فیلم Captain Marvel از ماه فوریه ۲۰۱۸ (بهمن-اسفند امسال) در استودیویی در شهر لس آنجلس آغاز خواهد شد. پیش از این قرار بود که این فیلم در آتلانتا فیلمبرداری شود، اما مارول استودیو تصمیم به تغییر مکان فیلمبرداری این فیلم گرفته که ظاهرا باعث شده فیلمبرداری این فیلم حدود یک ماه با تاخیر آغاز شود. این وب‌سایت اضافه می‌کند که طرح مالیاتی جدید ایالت کالیفرنیا که یک طرح تشویقی برای کمپانی‌های آمریکایی است، یکی از دلایل احتمالی تغییر مکان فیلمبرداری این فیلم بوده است.

همچنین فیلم‌های متعددی از مارول استودیو در حال حاضر مراحل تولید و فیلمبرداری خود را در استودیو آتلانتا سپری می‌کنند و این موضوع باعث شلوغی بیش از حد آن شده است. پیشبینی می‌شود که بخش زیادی از فیلم Captain Marvel در فضا جریان داشته باشد که این موضوع احتمالا باعث خواهد شد که تصاویر کمی از مراحل تولید و فیلمبرداری این فیلم فاش شود. تاکنون حضور بری لارسون در نقش کارول دانورز/کاپیتان مارول و ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، در فیلم Captain Marvel تایید شده است. همچنین طبق شایعه‌ای که هفته گذشته منتشر شد، بن مندلسون احتمالا نقش شرور و منفی این فیلم را بازی خواهد کرد.

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود. کارگردانی این فیلم بر عهده آنا بودن و رایان فلک خواهد بود. کار نوشتن فیلمنامه ابتدایی فیلم Captain Marvel بر عهده مگ لفاوه و نیکول پرلمن بوده است، اما در حال حاضر فیلمنامه این فیلم توسط ژنوا رابرتسون‌-دوورت، نویسنده فیلم Tomb Raider (توم ریدر)، در حال بازنویسی است.

 


  کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 250
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 250
mehdi
17:54
چهار شنبه 10 آبان 1396

بازیگر نقش شزم معرفی شد


در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دیوید اف. سندبرگ، کارگردان فیلم Shazam با انتشار تصویری در اینستاگرام شخصی خود تایید و اعلام کرد که زکری لوی قرار است ایفاگر نقش شزم در این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی دی سی کامیکس باشد. با این وجود، در حال حاضر اطلاعات بیشتری از نقش لوی در فیلم Shazam منتشر نشده است و مشخص نیست که او نقش بیلی بتسون را نیز بازی خواهد کرد یا کمپانی برادران وارنر تصمیم دارد از یک بازیگر دیگر برای این نقش در این فیلم استفاده کند. مدتی پیش شایعه‌ای منتشر شد، مبنی بر اینکه این کمپانی قصد دارد تا دو بازیگر مختلف را برای شخصیت شزم و بیلی بتسون در فیلم Shazam انتخاب کند.

لوی بیشتر برای صداپیشگی در انیمیشن Tangled (تنگلد) و بازی در فیلم Thor: The Dark World (ثور: دنیای تاریک) و فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) شناخته شده است. در سال ۱۹۳۹، شخصیت شزم توسط طراح سی.سی بک و نویسنده بیل پارکر خلق و این شخصیت برای اولین‌بار در شماره دوم کامیک « کمیک تند و تیز» (Whiz Comics) معرفی شد. بیلی بتسون با گفتن کلمه جادویی «شزم» از یک نوجوان به قدرتمندترین کشنده دنیا تبدیل می‌شود. نام شزم از نام و قدرت ۶ نفر از خدایان و قهرمانان باستان برگرفته شده است که شامل دانش سلیمان، قدرت هرکول، استقامت و نیروی اطلس، توان و اقتدار زئوس، شجاعت آشیل و سرعت مرکوری، می‌شود.

Zachary Levi

سندبرگ که قرار است کارگردانی فیلم Shazam را بر عهده داشته باشد، بیشتر برای کارگردانی فیلم Lights Out (چراغ‌های خاموش) و فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) شناخته شده است و کار نوشتن فیلمنامه فیلم Shazam نیز بر عهده هنری گیدن و دارن لمکه خواهد بود. سندبرگ اخیرا تایید کرده است که این فیلم در ماه آوریل سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد و انتظار می‌رود که طبق شایعات این فیلم در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) اکران شود. فیلم Shazam در حال حاضر مراحل پیش تولید خود را سپری می‌کند و انتظار می‌رود فیلمبرداری و تولید این فیلم از سال آینده میلادی در شهر ونکوور کشور کانادا آغاز شود.

با این حال، قرار نیست شاهد حضور شخصیت شرور و منفی بلک آدام با بازی دواین جانسون، در فیلم Shazam باشیم و دی‌سی و برادران وارنر در نظر دارند تا فیلم مستقلی براساس این شخصیت تولید و منتشر کنند. بلک آدام را می‌توان مهم‌ترین دشمن شخصیت شزم در دنیای کامیک دانست، اما عدم حضور این شخصیت در این فیلم سوالات بسیاری را برای طرفداران ایجاد کرده است. انتظار می‌رود که شخصیت شرور و منفی دکتر سیوانا که اولین‌بار در سال ۱۹۴۰ معرفی شد، جانشین بلک آدام در فیلم Shazam شود.


 

 کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

 

تعداد بازدید از این مطلب: 380
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 380


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به کامیک تاک مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر