بین مطالب وب سایت جستجو کنید

وبلاگی برای علاقه مندان دنیای کامیک بوک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mehdi
13:3
پنج شنبه 30 شهريور 1396

فرانک گریلو: مارول برای بازگشت شخصیت کراس بونز برنامه دارد:

فرانک گریلو، بازیگر نقش کراس بونز در دنیای سینمایی مارول، می‌گوید که مارول برای بازگشت این شخصیت به این دنیای سینمایی برنامه دارد.

در گیمز تاک بخوانید:

شخصیت براک راملو برای اولین بار در فیلم Captain America: The Winter Soldier (کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان) در دنیای سینمایی مارول معرفی شد. فرانک گریلو ایفاگر نقش راملو بود و در پایان این فیلم، این شخصیت تبدیل به کراس بونز شد. پس از این فیلم، کراس بونز در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) بازگشت و در ۱۰ دقیقه ابتدایی این فیلم حضور داشت. با این حال، زمانی که اسکارلت ویچ تلاش می‌کرد کراس بونز را کنترل کند، او خود را منفجر کرد و کشته شد. با وجود این، ما داریم در مورد دنیای سینمایی مارول صحبت می‌کنیم و ممکن است به نحوی او بازگردد تا دوباره انتقامش را از استیو راجرز بگیرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گریلو از احتمال بازگشت شخصیت کراس بونز به دنیای سینمایی مارول خبر داده است. گریلو پیش از این گفته بود که کار او با این شخصیت به پایان رسیده است و این شخصیت قرار نیست دیگر بازگردد، اما به نظر می‌رسد که مارول استودیو چندان با او هم‌عقیده نیست و برنامه‌های بزرگی برای بازگشت شخصیت کراس بونز به دنیای سینمایی مارول دارد. گریلو گفت:

این فوق‌العاده است که بخشی از دنیای سینمایی مارول باشید. من سه پسر دارم که از طرفداران سرسخت و متعصب مارول هستند و مدت زیادی است که بسیار شگفت‌زده هستم؛ چرا که خبرهایی در مورد بازگشت شخصیت من به دنیای سینمایی مارول وجود دارد، اما ظاهرا کسی از آن خبر ندارد و در مورد آن صحبت نمی‌شود. بازگشت شخصیت من به دنیای سینمایی مارول واقعا جالب و جذاب است و برای آن بسیار هیجان‌زده هستم.

با این حال، بسیار بعید است که شاهد بازگشت و حضور شخصیت کراس بونز در فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) باشیم، اما ممکن است که این شخصیت در فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) که ماجراهای آن در اوایل دهه ۹۰ میلادی اتفاق خواهد افتاد، حضور داشته باشد. هرچند ممکن است به نحوی شخصیت کراس بونز دوباره زنده شود و شاهد حضور او در یک فیلم دیگر از دنیای سینمایی مارول باشیم و بار دیگر در مقابل کاپیتان آمریکا قرار بگیرد.


کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 305
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , ,
بازدید : 305
mehdi
19:34
شنبه 18 شهريور 1396

تریلر جدیدی از فیلم Thor: Ragnarok منتشر شد:
کمپانی مارول استودیو اخیرا تریلر جدید و کوتاهی را از فیلم مورد انتظار ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) منتشر کرده است.
ادامه مطلب :
تنها دو ماه دیگر فیلم Thor: Ragnarok به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت. طی روزهای اخیر مارول استودیو پوسترهای جدیدی را از شخصیت‌های این فیلم و تصاویری از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم  Thor: Ragnarok را منتشر کرده است. حال مارول تریلر جدید و کوتاهی را از این فیلم مورد انتظار منتشر کرد. مارول این تریلر کوتاه را که در واقع یک تبلیغ تلویزیونی بلند است، در حاشیه شروع فصل جدید مسابقات NFL در بامداد روز گذشته منتشر کرده است. این تبلیغ تلویزیونی Contender نام دارد و حاوی تصاویر جدیدی از فیلم Thor: Ragnarok است که مانند تریلر و تبلیغ‌های تلویزیونی گذشته حاوی صحنه‌های اکشن، شوخی و غیره است. همچنین بخش‌هایی از این ویدیو ممکن است اطلاعات مهمی را از این فیلم برای شما فاش کند. علاوه بر این، ثور تیم خود را ریونجرز (The Revengers) معرفی کرد.
.
با لینک زیر میتوانید، تریلر را تماشا کنید:
http://www.aparat.com/v/a1s24


کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 226
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , ,
بازدید : 226
mehdi
18:7
شنبه 18 شهريور 1396

یکی از برترین کاراکترهای تمام اعصار کتاب‌های کمیک بالاخره یک فیلم مستقل خواهد داشت که هیچ ارتباطی به دیگر فیلم‌های دی‌ سی ندارد و مشخصا بازیگر شخص جوکر، جرد لتو نخواهد بود. این فیلم ادای احترامی خواهد بود فیلم‌های دهه‌ هشتاد مارتین اسکورسیزی که خود او نیز نظارت مستقیم بر پروژه دارد و همین نکته جذابیت خبر ساخت فیلم جوکر را دو چندان کرده است.

فیلم جوکر در مراحل اولیه‌ی فیلمنامه‌نویسی است و تاد فیلیپس و اسکات سیلور (فیلمنامه‌نویس‌های سری The Hangover و فیلم 8Miles) مشغول قلم زدن فیلمنامه‌ی جوکر هستند. تاد فیلیپس هم کارگردان فیلم خواهد بود و در کنار اسکورسیزی، به عنوان تهیه‌کننده هم حضور خواهد داشت. فیلم Joker یک اثر تاریک، خشن و سنگین خواهد بود که در اوایل دهه ۸۰ گاتهام اتفاق می‌افتد و قرار نیست شبیه یک فیلم دی‌سی باشد و بیشتر به فیلم‌های اسکورسیزی از آن دوران مانند «راننده تاکسی»، «گاو خشمگین» و «سلطان کمدی» می‌ماند.

با توجه به این توضیحات به نظر می‌رسد با یک فیلم حسابی طرفیم و با اینکه سازنده‌ی سری The Hangover سکان هدایت آن را به دست گرفته، اما حضور کسی مثل مارتین اسکورسیزی پشت فیلم اعتبار بسیاری به آن می‌دهد. همچنین فیلم در هیچ‌کدام از سری‌های فعلی دی‌سی نخواهد بود و بار دیگر شاهد بازیگر جدیدی در نقش جوکر خواهیم بود. جرد لتو جدیدترین جوکر سینماست که در فیلم بدساخت Suicide Squad حضوری نه چندان بلند داشت و اگر قسمت دوم فیلم ساخته شود، باز هم در شمایل جوکر بازخواهد گشت اما حضور او در فیلم Harley Quinn تایید شده است. داستان منشا شکل‌گیری شخصیت جوکر بدین معناست که با یک بازیگر جوان‌تر طرفیم اما اینکه چه کسی دیوانه‌ی گاتهام شود، به این زودی‌ها مشخص نخواهد شد.


کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 441
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , ,
بازدید : 441
mehdi
17:55
شنبه 18 شهريور 1396

میزان فروش جهانی انیمیش Despicable Me 3 از یک میلیارد دلار عبور کرد!

از این میزان ؛ 741.4 میلیون دلار بصورت بین‌المللی و 259.05 میلیون دلار در آمریکای شمالی می باشد.

 


کانال تلگرام ما 
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید


.

صفحه اینستاگرام ما :
.
برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 219
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , ,
بازدید : 219

صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 9 صفحه بعد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به کامیک تاک مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر